• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2
استاندارد همدان:

طرح های دریافت تسهیلات بانکی باید توجیه اقتصادی داشته باشد

  • کد خبر : 1322
  • 06 شهریور 1397 - 14:44
طرح های دریافت تسهیلات بانکی باید توجیه اقتصادی داشته باشد

استاندارد همدان گفت: طرح های متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی باید توجیه اقتصادی داشته باشد تا بازگشت پول به بانک تضمین شود.

به گزارش عصر همدان، محمدناصر نیکبخت در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه صنایع تبدیلی، کشاورزی و گردشگری مهمترین اولویت توسعه ای این استان محسوب می شوداظهار داشت:همدان در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی جای کار بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه توسعه سطح کشاورزی در همدان متوقف شده، اظهار داشت: توجه به صنایع تبدیلی، ترویج گلخانه و تغییر الگوی کشت و بهره وری آب برای افزایش راندمان تولید در استان انجام می شود.
استاندارد همدان گفت: پایه فعالیت های این استان حوزه کشاورزی است بنابراین برای تسریع در اجرای طرح ها و رونق این بخش بانک کشاورزی باید نقش آفرینی و همکاری بیشتری داشته باشد.
نیکبخت خاطرنشان کرد: سهمیه اشتغال استان در سال گذشته حدود ۲۰ هزار شغل بوده که تاکنون ۳۳ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی نیز گفت: طرح های بزرگ استان همدان پیشرفت اندکی داشته است بنابراین در حال پیگیری برای حل و فصل مشکلات آنها هستیم.
روح الله خدارحمی اضافه کرد: بانک کشاورزی استان همدان در پرداخت تسهیلات به طرح های کوچک اشتغالزایی رتبه ششم کشور را دارد.
وی افزود: اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی هر چند به ظاهر آسان است اما در صورت سودآور بودن طرح دارای اهمیت است.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: برای پیشگیری از بروز مشکل هنگام پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های ارسالی به بانک کشاورزی باید با دقت وثیقه و آورده طرح بررسی شود تا روند پرداخت شتاب گیرد.
خدارحمی بیان کرد: هم اینک پرونده پرداخت تسهیلات به ۲ طرح گلخانه و چهار طرح اشتغال روستایی همدان در بانک کشاورزی در حال بررسی است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1322
  • دیدگاه‌ها برای طرح های دریافت تسهیلات بانکی باید توجیه اقتصادی داشته باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.