• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
8

طراحی و ساخت دستگاه تیپ و پلاستیک کش توسط هنرآموز همدانی

  • کد خبر : 184281
  • 30 اردیبهشت 1402 - 9:22
طراحی و ساخت دستگاه تیپ و پلاستیک کش توسط هنرآموز همدانی

دستگاه تیپ و پلاستیک کش جهت کاشت کدو آجیلی به مقدار تقریبی ۷۰۰۰ متر، از زمین های هنرستان کشاورزی مورد استفاده گرفت. به گزارش عصر همدان؛ به منظور صرفه جویی در زمان ،هزینه کاشت، استفاده بهینه از آب با روش آبیاری نوین وآبیاری تحت فشار به صورت قطره ای ،کاهش هزینه ها ، کنترل و […]

دستگاه تیپ و پلاستیک کش جهت کاشت کدو آجیلی به مقدار تقریبی ۷۰۰۰ متر، از زمین های هنرستان کشاورزی مورد استفاده گرفت.

به گزارش عصر همدان؛ به منظور صرفه جویی در زمان ،هزینه کاشت، استفاده بهینه از آب با روش آبیاری نوین وآبیاری تحت فشار به صورت قطره ای ،کاهش هزینه ها ، کنترل و پیشگیری از رشد علف های هرز ،افزایش بهره وری در واحد سطح و نبود دستگاه در منطقه سامن و روستاهای اطراف و همچنین بالا بودن هزینه اجاره دستگاه از مرکز استان ، دستگاه پلاستیک کش توسط هنرآموز ایوب بگوند و استادکار محسن نظربیگی از کارکنان هنرستان کشاورزی آیت الله طالقانی سامن طراحی و ساخته شد.

گفتنی است :دستگاه تیپ و پلاستیک کش جهت کاشت کدو آجیلی به مقدار تقریبی ۷۰۰۰ متر، از زمین های هنرستان کشاورزی مورد استفاده گرفت. و با توجه به اینکه جهت ساخت دستگاه مذکور، از آهن و قطعات ضایعاتی موجود در هنرستان استفاده گردید، این اثر جهت استفاده آموزشی و استفاده در کاشت در فصل های کشت بعدی تقدیم هنرستان گردید.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=184281
  • دیدگاه‌ها برای طراحی و ساخت دستگاه تیپ و پلاستیک کش توسط هنرآموز همدانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.