• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
2

طبخ و توزیع ۱۴ هزار غذای نذری برای نیازمندان به مناسبت عید غدیر

  • کد خبر : 158447
  • 27 تیر 1401 - 11:56
طبخ و توزیع ۱۴ هزار غذای نذری برای نیازمندان به مناسبت عید غدیر

علی زبرجدی گفت: جنبش احیای مرام علی(ع) در همدان، امسال هم برای پنجمین سال متوالی توفیق طبخ ۱۴ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در روز عید غدیر را دارد. علی زبرجدی، مسئول جنبش مردمی احیای مرام علی(ع) در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: این جنبش برای پنجمین سال متوالی توفیق دارد که […]

علی زبرجدی گفت: جنبش احیای مرام علی(ع) در همدان، امسال هم برای پنجمین سال متوالی توفیق طبخ ۱۴ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در روز عید غدیر را دارد.

علی زبرجدی، مسئول جنبش مردمی احیای مرام علی(ع) در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: این جنبش برای پنجمین سال متوالی توفیق دارد که برنامه هایی را به مناسبت عید سعید غدیر خم انجام دهد.

وی افزود: یکی از محوری ترین کارهای ما در این جنبش، پخت ۱۴ هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان در دو وعده ی ظهر و افطار عید سعید غدیر خم است که موسسات خیریه نیز برای اینکه غذاها با حفظ کرامت افراد به دست این عزیزان برسد، به ما کمک می کنند.

زبرجدی افزود: تشکر میکنیم از عزیزانی که در اجرای این پویش به ما کمک کردند؛ بخصوص گروه جهادی حاج میرزامحمد سلگی و مرکز نیکوکاری المهدی شهرک الوند که مجریان این طرح بودند.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158447
  • دیدگاه‌ها برای طبخ و توزیع ۱۴ هزار غذای نذری برای نیازمندان به مناسبت عید غدیر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.