• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تاکید کرد:

ضرورت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

  • کد خبر : 190603
  • 28 تیر 1402 - 17:05
ضرورت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
حجت الاسلام زین العابدینی گفت: یکی از اصولی که باعث پایداری و استحکام اسلام است، رعایت حجاب چه توسط بانوان و چه توسط آقایان هست که هر دو طرف باید حجاب را رعایت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: از آنجایی که دشمنان ما دنبال لطمه و ضربه زدن به جامعه اسلامی و اصل نظام اسلامی و قرآن هستند .

وی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی های که بعمل آوردند حجاب و عفاف یکی از عوامل قدرت نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده و بر پایه های دینی و تفکرات دینی اسلامی ضربه وارد کنند که از طریق این هدف شان جوامع اسلامی را دچار مشکل سازند.

حجت الاسلام زین العابدینی تاکید کرد: دشمن به همین خاطر به دنبال استفاده از ظرفیت کشف حجاب و بی حجابی در بین جوانان هستند تا خانواده ها را متزلزل کند.

در ادامه مدیر کل اوقاف استان گفت: ما باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و با جهاد تبیین فلسفه و حکمت حجاب را که واجب شرعی است تا در بین مردم شفاف سازی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در آخر با تکیه بر کلام رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: که اگر جوانان ما چه آقا پسرها و چه دختر خانم ها متوجه فلسفه اصلی و مزایای رعایت حجاب باشند قطعا خودشان یکی از مدافعان حریم حجاب شده و رعایت می کنند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از کشف حجاب باید برنامه گسترده ای داشته باشیم تا فلسفه حجاب را مورد بهره برادری در بین جوامع اسلامی قراردهیم.

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: که رعایت حجاب یک واجب شرعی و واجب سیاسی است همچنین یکی از اصولی که باعث پایداری و استحکام  اسلامی می شود، رعایت حجاب چه توسط بانوان محترم و چه توسط آقایان هست که هر دو طرف باید حجاب را رعایت کنند.

 

انتهای خبر / حسینی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190603
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.