• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
0

ضرورت شناخت ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره)/دو رسالت مهم امروز حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح+تصاویر

  • کد خبر : 116407
  • 16 خرداد 1400 - 12:20
ضرورت شناخت ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره)/دو رسالت مهم امروز حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح+تصاویر

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با تاکید بر شناخت ابعاد مختلف شخصیت امام راحل گفت: اگر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) را خوب بشناسیم راه درست را برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو پیدا خواهیم کرد. به گزارش عصرهمدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان تویسرکان که در جوار آرامگاه حیقوق […]

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با تاکید بر شناخت ابعاد مختلف شخصیت امام راحل گفت: اگر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) را خوب بشناسیم راه درست را برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو پیدا خواهیم کرد.

به گزارش عصرهمدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان تویسرکان که در جوار آرامگاه حیقوق نبی برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای تحریف تاریخ جمهوری اسلامی و شخصیت امام راحل توسط برخی جریانات اظهار داشت: بهترین منبع شناخت ایشان مطالعه وصیتنامه سیاسی الهی امام(ره) است.

وی با تاکید بر شناخت ابعاد مختلف شخصیت امام راحل بیان کرد: اگر ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) را خوب بشناسیم راه درست را برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو پیدا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) عنوان کرد: ساده‌زیستی امام راحل از بارزترین ابعاد شخصیتی ایشان بود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات، شب قدر نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: همه باید در انتخاب درست دقت و توجه داشته باشیم که سکان کشور را برای چهار سال به دست چه کسی می‌دهیم.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت و نگاهش به توانمندی‌های داخل کشور باشد، گفت: امروز حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دو رسالت بزرگ است که بر عهده همه ما است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=116407
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت شناخت ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره)/دو رسالت مهم امروز حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.