• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

ضرورت حمایت برای تحقق اهداف دولت انقلابی در عین مطالبه گری صریح و شفاف

  • کد خبر : 132967
  • 29 مهر 1400 - 8:35
ضرورت حمایت برای تحقق اهداف دولت انقلابی در عین مطالبه گری صریح و شفاف

روز گذشته پس از گذشت چند ماه از آغاز بکار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی ، گزینه مدنظر وزارت کشور برای تصدی استاندارد ی همدان ، تایید شد و به نوعی بلاتکلیفی موجود خاتمه یافت. به گزارش عصرهمدان؛ روز گذشته پس از گذشت چند ماه از آغاز بکار دولت انقلابی و مردمی آیت […]

روز گذشته پس از گذشت چند ماه از آغاز بکار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی ، گزینه مدنظر وزارت کشور برای تصدی استاندارد ی همدان ، تایید شد و به نوعی بلاتکلیفی موجود خاتمه یافت.

به گزارش عصرهمدان؛ روز گذشته پس از گذشت چند ماه از آغاز بکار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی ، گزینه مدنظر وزارت کشور برای تصدی استاندارد ی همدان ، تایید شد و به نوعی بلاتکلیفی موجود خاتمه یافت.

یکی از مشکلات جدی دولت دوازدهم ، سیاسی کاری ، ناکارآمدی و ناتوانی مدیران سطوح مختلف دولت در پیشبرد اهداف انقلاب و پیگیری و حل مشکلات مردم بود که استمرار این وضعیت به هیچ عنوان زیبنده نظام و انقلاب و دولت انقلابی نبوده و نیست .

بالاخره پس از قریب سه ماه از استقرار دولت سیزدهم ، گزینه استاندارد ی همدان تعیین

گردید .
در طول ماه‌های گذشته اسامی متعددی برای تصدی سکان اجرایی استان در رسانه ها مطرح می کردید . چالش های بین نمایندگان استان در همین امر تیتر خبری بسیاری از رسانه ها و محافل خصوصی و عمومی بود .

انتخاب علیرضا قاسمی فرزاد ، خارج از تمام لیست‌های ارائه شده به وزارت کشور می تواند یک مزیت بزرگ برای استاندارد منتخب باشد که هیچ دینی نسبت به کسی ندارد و بدون دغدغه می تواند برنامه های اعتلای استان را اجرا نماید و مدیران خود را چینش نماید .

طبیعتاً رسانه های انقلابی حمایت از ایشان و همه برنامه های که در راستای تحقق اهداف انقلاب و دولت انقلابی صورت خواهد پذیرفت ، در دستور کار ویژه قرار خواهد گرفت .

در عین این حمایت ، ذکر این نکته ضروری است که رسانه های انقلابی ، چک سفید امضا به هیچ کس نخواهد داد و بر اساس رسالت ذاتی خود ،مطالبه گری را دنبال خواهد کرد . ذکر این نکته هم اهمیت دارد که در دولت دوازدهم به دلایل مختلف از جمله حفظ

روحیه امیدواری مردم ، برخی مطالبات با ملاحظاتی دنبال می گردید که الان هیچ ملاحظه ای وجود نخواهد داشت و قطعا هر نوع انحراف از مسیر دولت انقلابی با مطالبه جدی مواجه خواهد گردید. لذا ضمن همراهی با دولتمردان جدید در استان همدان و ارائه مشورت های لازم ، مطالبات مردم و انقلاب پرقوت دنبال خواهد گردید .

در خصوص مدیران و ضرورت هماهنگی بین ارکان دولت در استان همدان در یادداشت بعدی نکاتی را تقدیم خواهیم کرد .

حسینی ، کارشناس ارشد مدیریت دولتی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=132967
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت حمایت برای تحقق اهداف دولت انقلابی در عین مطالبه گری صریح و شفاف بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.