• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

ضرورت تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس با محوریت گام دوم انقلاب/مقاومت و مدیریت جهادی از درس های دفاع مقدس است

  • کد خبر : 23367
  • 06 مهر 1398 - 13:19
ضرورت تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس با محوریت گام دوم انقلاب/مقاومت و مدیریت جهادی از درس های دفاع مقدس است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مقاومت و مدیریت جهادی در سایه تبعیت از ولایت را درس های دفاع مقدس برشمرد و گفت: اگر گره ای این روزها ایجاد می شود به دلیل دوری از منویات حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب است، چرا که برخی ها به خود اجتهادی مبتلا شده اند و زمینه بروز مشکلات […]

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مقاومت و مدیریت جهادی در سایه تبعیت از ولایت را درس های دفاع مقدس برشمرد و گفت: اگر گره ای این روزها ایجاد می شود به دلیل دوری از منویات حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب است، چرا که برخی ها به خود اجتهادی مبتلا شده اند و زمینه بروز مشکلات را فراهم کرده اند.

به گزارش عصر همدان؛ «سردار مظاهرمجیدی» صبح امروز در همایش نکوداشت رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در تویسرکان، گفت: ما قبل از انقلاب هیچ امکاناتی در تمامی عرصه ها از خودمان نداشتیم و به غرب و شرق وابسته بودیم، حتی تشکیل دولت ها نیز با حضور مردم نبود.

وی اظهار کرد: با این وجود پس از پیروزی انقلاب بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند و قدرتی شکل گرفت مستقل و به دور هزار وابستگی به قدرت های پوشالی جهان استکبار.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امریکایی ها از همان ابتدای پیروزی ملت ما بر رژیم پهلوی به دنبال این بودند تا انقلاب را از اسلامیت آن دور سازند که در این نقشه شکست خوردند و بعد تصمیم گرفتند ما را در چهارچوب مرزهای معنوی خودمان محدود کنند، اما نتوانستند نه انحراف در انقلاب به وجود آورند و نه جلوی اشاعه آن را بگیرند.

سردار مجیدی از تجاوز رژیم بعث عراق به ایران اسلامی به عنوان نقشه های بعدی امریکا برای نابودی انقلاب اشاره کرد و افزود: صدام با تمام قوا و با حمایت استکبار برای نابودی نظام به خاک کشورمان تجاوز کرد اما این مردم بودند که در برابر جنایتکاران ایستادند و با طراحی عملیات های بزرگ علیه دشمن به متجاوز درس عبرتی دادند فراموش نشدنی.

ضرورت تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس با محوریت گام دوم انقلاب

وی عنوان کرد: امروز تنها خاطره گفتن از جنگ برای ما کفایت نمی کند و باید در راستای گام دوم انقلاب ابعاد مختلف آن ارزش ها، مقاومت ها و ایستادگی ها در شرایط سخت تبیین شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: آنچه که باید گفته شود این است که در دفاع مقدس اقشار مختلف مردم برای یک هدف یعنی ایستادگی در برابر دشمن و حفاظت از خاک جانانه ایستادند.

استمرار انقلاب در گرو حفظ ایمان و مقاومت است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آن روزها شهید جهان آرا گفت که زمین را پس می گیرم، مراقب باشیم ایمانمان را از دست ندهیم، تصریح کرد: این انقلاب برای استمرار به حفظ ایمان ها نیاز دارد و این مهم درس دیگر دفاع مقدس به همگی ما است.

سردار مجیدی ادامه داد: اگر امروز ما قدرتمندانه و با عزت در برابر ستمگران جهان ایستاده ایم همه به دلیل آن مقاومتی بود که در جبهه ها آموختیم.

وی همچنین به انحراف سازمان ملل به عنوان یک نهاد حمایتی از حقوق بشر هم اشاره کرد و گفت: امروز این سازمان با تحریک های امریکای جنایتکار علیه مظلومان جهان قطعنامه ها صادر می کند و هر روز هم برای ایران اشکال تراشی را به راه انداخته تا از پیشرفت ها و موفقیت های ملت ما جلوگیری کند.

مقاومت و مدیریت جهادی در سایه تبعیت از ولایت درس های دفاع مقدس است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه درس های دفاع مقدس حلقه های مفقوده ای است که باید مسئولان ما پیدا کنند، گفت: مدیریت جهادی از درس های دفاع مقدس است و اگر می خواهیم مشکل اقتصادی مردم حل شود به طور قطع نیازمند مدیران جهادی هستیم.

سردار مجیدی اطاعت پذیری محض و بی چون و چرا از ولایت را به عنوان درس بزرگ دیگر دفاع مقدس برشمرد و افزود: اگر گره ای این روزها ایجاد می شود همه و همه به دلیل دوری از تبعیت محض از منویات حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب است، برخی ها به خود اجتهادی مبتلا شده اند و زمینه بروز مشکلات را فراهم کرده اند.

وی اذعان کرد: آنانی که با ولایت فاصله گرفته اند به دلیل آن است که در  ایمانشان خلاء ایجاد شده وگرنه اگر با بصیرت، صداقت و خلوص نیت گام برادریم به طور قطع یاری خداوند را هم خواهیم داشت و از حل مشکلات ناامید نمی شویم و چشم به دشمن نمی دوزیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23367
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس با محوریت گام دوم انقلاب/مقاومت و مدیریت جهادی از درس های دفاع مقدس است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.