• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

ضرورت برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر

  • کد خبر : 185297
  • 08 خرداد 1402 - 14:45
ضرورت برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه، ستاد مرکزی باید از تحرک و پویایی بیشتری برخوردار باشد و به مسائل و مشکلات استان‌ها توجه ویژه داشته باشد، گفت: با توجه به فراگیر بودن مواد مخدر و حساسیت این موضوع، نیاز است که مسئولین از نزدیک از مراکز بازدید داشته، مسائل و مشکلات آنان را برطرف کنند. […]

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه، ستاد مرکزی باید از تحرک و پویایی بیشتری برخوردار باشد و به مسائل و مشکلات استان‌ها توجه ویژه داشته باشد، گفت: با توجه به فراگیر بودن مواد مخدر و حساسیت این موضوع، نیاز است که مسئولین از نزدیک از مراکز بازدید داشته، مسائل و مشکلات آنان را برطرف کنند.

به گزارش عصر همدان؛ قاسمی فرزاد صبح امروز در شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان همدان، با بیان اینکه آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که در ایام مبارزه با مواد مخدر مقابله و مواجهه ما با این معضل بروز و ظهور بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: وظیفه ما این است که در همه ایام  و در همه روزهای سال، در مقابله با این مسئله باید تلاش کنیم اما در این هفته باید به شکل ویژه و خاص به تبیین آثار و نتایج این بلای خانمان سوز بپردازیم.

استاندارد با تاکید بر جریان سازی رسانه ای برای برگزاری برنامه های تبیینی منطبق با این موضوع، افزود: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ها  در راستای تبیین آثار شوم اعتیاد، مسئولین تمام دستگاهها اعم از فرمانداران، شهردار، صدا و سیما،  ائمه جمعه و جماعت موظفند در تمام مراکز اصلی استان و شهر، سخنرانی، نمایشگاهی از عکس، پخش فیلم هایی در ارتباط با این موضوع برپا کنند.

وی تصریح کرد: تقدیر و تجلیل از کسانی که در این عرصه تلاش می کنند از دیگر برنامه هایی است که باید به آن توجه ویژه شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه، ستاد مرکزی باید از تحرک و پویایی بیشتری برخوردار باشد و به مسائل و مشکلات استان ها توجه ویژه داشته باشد، گفت: با توجه به فراگیر بود مواد مخدر و  حساسیت این موضوع، نیاز است که مسئولین از نزدیک با مراکز استان ها بازدید داشته  و مسائل و مشکلات آنان را برطرف کنند.

وی همچنین افزود: ابزار و امکانات جمع آوری معتادان متجاهر در ستاد مرکزی متمرکز است و فقط با ارسال نامه و بیان مطالب در مرکز مسئله حل نمی شود، بنابراین ستاد باید تامین اعتبارات لازم  را برای هزینه های  نگهداری، تغذیه و سلامت این معتادان در مراکزاستان ها  مخصوصا استان هایی که در معرض آسیب بیشتری ایجاد کند.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: به دستور فرمانده فراجا و وزیر کشور، معتادان متجاهر نباید در سطح معابر شهر ها و روستا ها متواری باشند، باید هر چه زودتر برای جمع آوری آنان اقدام شود.

وی در پایان افزود: شهرداری موضف به تفکیک زباله گردها و کسانی که اقدام به جمع آوری ضایعات می کنند باشد چرا که این موضوع چهره شهر را بد جلوه می دهد.

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185297
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.