• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
5
دادستان همدان تاکید کرد:

ضرورت آموزش همگانی در استفاده از تجهیزات ضد سرقت

  • کد خبر : 202257
  • 04 آبان 1402 - 10:47
ضرورت آموزش همگانی در استفاده از تجهیزات ضد سرقت
دادستان همدان گفت: متأسفانه برخی ادارات، بانک ها و تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و ضد سرقت کوتاهی دارند.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در جلسه شورای پیشگیری و مقابله با سرقت دادسرای مرکز استان، با بیان اینکه پیشگیری در هر زمینه ای مقدم است، گفت: آموزش همگانی به صورت گسترده و بهره گرفتن از فضای مجازی با هدف حساس ساختن مردم به منظور استفاده از تجهیزات ضد سرقت، ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه دودی کردن شیشه ی تاکسی و همه ی وسایل حمل و نقل عمومی مطلقا ممنوع است، عنوان کرد: آموزش ها باید فراگیر و کلی باشد و به علاوه هیچ مسافری از تاکسی اگر شیشه دودی داشت و یا پلاک ماشین در جلو یا عقب خودرویشان نصب نبود، برای تردد حتی در سطح شهر نباید استفاده کنند.

دادستان همدان افزود: متأسفانه برخی ادارات، بانک ها و تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و ضد سرقت کوتاهی دارند و درباره صنوف، اتاق اصناف مؤظف به پلمب امکانی است که از سیستم ضد سرقت استفاده نکرده اند.

خانجانی موقر با بیان اینکه شهرداری نسبت به افزایش تعداد دوربین های پلاک خوان فعالتر باشد، تأکید کرد: این ارگان مکلف است نسبت به تعطیلی ضایعات فروشی ها که مجوز فعالیت ندارند اقدام کند و ارایه پایان کار ساختمان نیز باید منوط به اخذ تأییدیه ایمن سازی ساختمان در حوزه ضد سرقت باشد.

دادستان همدان افزود: استفاده از ظرفیت گشت رضویون برای ایجاد امنیت فکری و تنگ شدن عرصه بر سارقان هم می تواند در امر کاهش سرقت مؤثر باشد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202257
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت آموزش همگانی در استفاده از تجهیزات ضد سرقت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.