• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

صدور پروانه زنده‌گیری سهره طلایی با تور در همدان آغاز شد

  • کد خبر : 23848
  • 08 مهر 1398 - 14:30
صدور پروانه زنده‌گیری سهره طلایی با تور در همدان آغاز شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از آغاز صدور پروانه زنده‌گیری سهره طلایی با تور طی سال جاری خبر داد.   به گزارش عصر همدان؛ محسن جعفری نژاد اظهار کرد: در راستای حمایت از جوامع محلی که معیشت آنها به بهره‌برادری از حیات وحش وابسته است و با هدف جلب مشارکت آنها در راستای همکاری […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از آغاز صدور پروانه زنده‌گیری سهره طلایی با تور طی سال جاری خبر داد.

 

به گزارش عصر همدان؛ محسن جعفری نژاد اظهار کرد: در راستای حمایت از جوامع محلی که معیشت آنها به بهره‌برادری از حیات وحش وابسته است و با هدف جلب مشارکت آنها در راستای همکاری با حفاظت محیط زیست استان جهت حفاظت و بهره‌برادری پایدار از اجزای تنوع زیستی با رعایت قوانین و مقررات صید و شکار این پروانه صادر می‌شود.

وی با اشاره به شرایط و ضوابط مندرج در دستور العمل صدور این پروانه اظهار کرد: مدت اعتبار پروانه از تاریخ صدور تا پایان بهمن‌ماه سال جاری می باشد و پروانه صادره غیرقابل انتقال به غیر بوده و ملصق به عکس متقاضی می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه تعداد مجاز زنده‌گیری ۱۰ قطعه در هر سفر است، تصریح کرد: این پروانه صرفاً برای افرادی صادر می‌شود که از این طریق امرار معاش می‌کنند.

وی ادامه داد: پروانه انتفاعی زنده‌گیری سهره طلایی با تور فقط در محدوده شکارگاه‌های آزاد استان برابر تقسیمات کشوری دارای اعتبار است و استفاده از سایر ادوات زنده‌گیری و روش‌ها ممنوع است.

جعفری نژاد یادآور شد: تعداد روزهای مجاز زنده‌گیری دو روز پایانی هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) است.

وی خاطرنشان کرد: دارنده پروانه موظف است تعداد پرندگان زنده‌گیری شده در هر سفر ومحل صید آنها را در مجموع طول فصل در قالب جدولی به اداره کل حفاظت محیط زیست همدان اعلام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23848
  • دیدگاه‌ها برای صدور پروانه زنده‌گیری سهره طلایی با تور در همدان آغاز شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.