• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

صدای پای باران در دامنه های الوند و هشدارهای کوهنوردی

  • کد خبر : 29037
  • 08 آبان 1398 - 20:05
صدای پای باران در دامنه های الوند و هشدارهای کوهنوردی

رئیس هیات کوهنوردی استان همدان گفت: از کوهنوردان تقاضا داریم تا با تجهیزات کامل برای صعود و کوهنوردی در ارتفاعات کوهستان الوند حاضر شوند . حسین گوهری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: با توجه به بارش های زیادی که در دامنه کوهها و سطح شهر داریم قطعا در ارتفاعات با بارش برف مواجه […]

رئیس هیات کوهنوردی استان همدان گفت: از کوهنوردان تقاضا داریم تا با تجهیزات کامل برای صعود و کوهنوردی در ارتفاعات کوهستان الوند حاضر شوند .

حسین گوهری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: با توجه به بارش های زیادی که در دامنه کوهها و سطح شهر داریم قطعا در ارتفاعات با بارش برف مواجه خواهیم شد .

وی ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن همدان و فراز و نشیب هایی که در ارتفاعات قرار دارد و وجود صاعقه و رعد و برق از کوهنوردان می خواهیم از سرپناه های طبیعی استفاده کنند .

رئیس هیات کوهنوردی همدان گفت: کوهنوردان حتما باید از تمام تجهیزات برای کوه استفاده کنند چرا که امکان هر اتفاقی هست .

گفتنی است: استان همدان جمعیتی بالا از ورزشکاران را در دو حوزه بانوان و آقایان در هیات کوهنوردی دارد و در این استان به علت کوهستانی بودن و کوهها و ارتفاعات متعددی که دارد شاهد گروههای کوهنوردی زیادی در تمام رده های سنی هستیم که مدام در مناسبت ها و ایام مختلف هفته کوهنوردی می کنند .

انتهای پیام/ ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29037
  • دیدگاه‌ها برای صدای پای باران در دامنه های الوند و هشدارهای کوهنوردی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.