• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

صدای رسانه‌ها‌ از ربذه امروز جهان می‌پیچد

  • کد خبر : 209195
  • 21 دی 1402 - 20:43
صدای رسانه‌ها‌ از ربذه امروز جهان می‌پیچد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما ابوذر هستیم، ما تبعید شدگان به ربذه امروزه جهان هستیم، افزود: اگر پیام عدالت‌‌خواهی و شورش قدرت لازم را داشته باشد، مرزهای تکنولوژیک را در‌می‌نوردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ محمد حسین صفار هرندی عصر امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه استان همدان اظهار کرد: در مصاف جانانه‌ای که جریان رسانه‌ انقلابی در یک نبرد نفس‌گیر با جریان ظالمانه افکار عمومی جهان وارد شده است، به‌ شکر خدا توفیقاتی داشته است.

وی با بیان اینکه جو غالب محیط رسانه‌ای در اختیار جریان رسانه‌ای معطوف به جریان سلطه است، عنوان کرد: با این وجود به چه دلیل جریانی که صاحب هزاران شبکه‌ در محیط جهانی بوده و از این تعداد چند صد شبکه به کشور ما تمرکز داشته، بازهم جریان انقلاب با وضوح بیشتری به گوش جهان می‌رسد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یک فاصله قابل توجه به لحاظ تکنولوژی، امکانات و لوژستیک رسانه‌ای با دارندگان برشمرده‌ایم، ولی در ماجرای غزه علاوه بر محیط فیزیکی که نبرد ادامه دارد، یک نبرد رسانه‌ای و جریان غالب رسانه‌ای در کنار صهیونیست‌هاست اما چرا با این وجود مظلومیت، عزت و اقتدار فلسطین حرف اول را می‌زند؟

صفار هرندی با تاکید بر اینکه اگر پیام قدرتمند باشد، می‌تواند فقدان پیام‌رسان را جبران کند، تصریح کرد: بنابراین با پیام‌رسان معمولی هم می‌شود در جهان درخشید.

وی با اشاره به نامگذاری این جشنواره به نام ابوذر، تاکید کرد: جناب ابوذر حرف حق را در محیطی می‌زد که گوش شنوایی نبود اما در ورای قرن‌های گذشته صدای رسای ابوذر از منطقه دوردست و تبعید شده به گوش می‌رسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما ابوذر هستیم، ما تبعید شدگان به ربذه امروزه جهان هستیم، افزود: اگر پیام عدالت‌‌خواهی و شورش قدرت لازم را داشته باشد، مرزهای تکنولوژیک را در‌می‌نوردد.

صفار هرندی با اشاره به تحریم نام سردار سلیمانی توسط شبکه‌های معاند و رساتر بودن پیام او در جهان، عنوان کرد: اگر در نبردهای متعارف مومنانه وارد شویم ملائکه به کمک می‌آیند، کما اینکه در نبرد رسانه‌ای ملائکه خضور داشته و به کمک جبهه انقلابی آمده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه محیط خبر محیط تعجیل است، اذعان کرد: سرعت در انتشار خبر نباید از دقت آن بکاهیم، اگر در کشف حقیقت تنها به ظواهر بپردازیم از باطن آن که حقیقت در آن است جا می‌مانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رسالت خبرنگاران درباره احیاء و انتشار ارزشهای فرهنگی بخصوص رعایت حجاب، عنوان کرد: در فرهنگ باید صبر و تحمل داشت، استمرار یک عادت فرهنگی به مرور زمان اتفاق می‌افتد، اما نباید این امر بهانه‌ای برای انجام ندادن کار به این مهمی باشد.

صفار هرندی با تاکید بیان اینکه پیام خود را با بسته‌بندی دشمن، طراحی نکنیم، یادآور شد: کلاه‌برداری از راه دو قطبی ایجاد می‌شود، پس با با روشنگری جامعه را افتادن به دام این دروغ‌های بزرگ نجات دهیم.

وی در پایان گفت: مشارکت در انتخابات امسال، بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار است.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209195
  • دیدگاه‌ها برای صدای رسانه‌ها‌ از ربذه امروز جهان می‌پیچد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.