• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
1

شکوه حماسه و بیعت به عشق وطن مردم همدان+ تصاویر

  • کد خبر : 177724
  • 22 بهمن 1401 - 13:26
شکوه حماسه و بیعت به عشق وطن مردم همدان+ تصاویر

مردم همدان همزمان با مردم سراسر ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به عشق وطن یک بار دیگر حماسه ای باشکوه خلق کردند و با گرامیداشت یاد امام و شهدا با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند. به گزارش عصرهمدان؛ چهل و چهارمین جشن میلاد انقلاب اسلامی امروز با حضور صدها هزار نفر عاشق از اهالی […]

مردم همدان همزمان با مردم سراسر ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به عشق وطن یک بار دیگر حماسه ای باشکوه خلق کردند و با گرامیداشت یاد امام و شهدا با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ چهل و چهارمین جشن میلاد انقلاب اسلامی امروز با حضور صدها هزار نفر عاشق از اهالی دارالمجاهدین و دادالمومنین همدان در جای جای‌‌ نقاط استان و به کوری چشم دشمنان و به روشنی دل دوستان جمهوری اسلامی برگزار شد و همدانی‌ها مثل همیشه در این چهل و چهار سال گذشته مهر تاییدی آغشته به خون پاک همه شهدا و به خصوص شهید سپهبد سلیمانی بر نظام و انقلابشان زدند تا این فریاد برای همیشه در تاریخ بماند که این‌جا ملک سلیمانی‌هاست و هرگز زیر بار تهدید و تحریم چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی خم نخواهد شد‌.

با این که روزهای سردی را تجربه می کنیم اما این سرما با حضور باشکوه مردم و حرارت عشق به ایران، گرما گرفت و سیل‌‌های روان مردمی بار دیگر بزرگی ملت ایران را به جهانیان اثبات کرد.

به گزارش خبرنگاران عصرهمدان؛ امروز چهل و چهارمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت، انقلابی که در وجود تمام مردم ایران ریشه دواند و نسل به نسل گشت و همه را مجذوب خود کرد و بر همین اساس مردم بیرجند، نیز هم گام با دیگر مردم ایران اسلامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با خروشی وصف ناپذیر جشن گرفتند.

تعداد زیادی از مردم ساعتی قبل از شروع راهپیمایی با تجمع در میدان امامزاده عبدالله و آرامگاه بوعلی سینا و میدان امام خمینی منتظر شروع این حماسه عظیم بودند و خیابان‌ها با صحنه‌های بی‌نظیری از ولایت‌مداری مردم تماشایی شده بود.

همه آمده بودند و با خروشی وصف ناپذیر چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب جشن گرفتند تا بار دیگر ثابت کنند در میدان دفاع از میراث امام خمینی(ره) یکپارچه و متحد ایستاده‌اند و از پای نخواهند نشست.

پرچم اقتدار ایران زمین در دستان غیور مردان و شیرزنان این خطه کویری برافراشته شده و مشت‌ها کوبنده‌تر از همیشه بود و طنین الله اکبر بلندتر از همیشه شنیده می شد.

راهپیمایی حدود ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امامزاده عبدالله همدان آغاز شد و مردم به خصوص نسل جدید و کودکان این شهر با در دست داشتن پرچم سه رنگ و زیبای ایران اسلامی، پلاکاردهای «تا آخر ایستاده‌ایم»،«ما و سازش؟! هرگز!»،«ما‌هستیم»، «ماآمدیم» وسربندهای «جانم فدای رهبر»، تمثال شهدای شهدای مدافع حرم و تصاویر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سردار حاج قاسم سلیمانی به میدان آمده بودند.

با توجه به فتنه‌های اخیر شعارها رنگی از حماسه و غیرت داشت «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آشوبگر، فتنه گر بی ریشه ایران لیبی نمیشه» همان مشت محکمی بود که بار دیگر بر دهان ابرقدرت های جنایتکار کوبیده شد.

مردم همدان بار دیگر با خیل عظیم خود در جشن پیروزی انقلاب نشان دادند که پای آرمان های انقلاب، شهدا، امام راحل و رهبری ایستاده اند، آن هنگام که نام و مکتب سردار شهید سلیمانی بر زبان‌‌ها جاری شد و یک صدا فریاد برآوردند: راه سلیمانی پاینده است، مرام و مکتب‌اش همیشه زنده است.

امروز روز ملت پیر، جوان، کودک و نوجوان با مشت های کوبنده و دست در دست هم آمده بودند.کودکان در کالسکه‌ها یا به صورت‌هایی که به رنگ پرچم مقدس کشورمان رنگ‌‌آمیزی شده و پلاکارد به دست با لبخند آمده بودند

حضور پرشور نوجوانان، جوانان و دانش آموزان در راهپیمایی امسال بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته بود همچنین حضور هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و… همانند سال‌های گذشته بسیار پر رنگ دیده می‌شد که همپای دوستان و خانواده خود به صحنه آمده بودند و با سر دادن شعارهای «شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، در بهار آزادی جای شهدا و امام (ره) خالی و…» نقشه های شوم مستکبران جهان را نقش بر آب کردند و نشان دادند همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

در حاشیه راهپیمایی، مسابقاتی همچون مسابقات نقاشی و کاردستی را برگزار کرده و بر چهره کودکان حاضر در راهپیمایی پرچم ایران نقش می‌زدند.

جمعی از مسئولان از جمله، نماینده مردم همدان در مجلس، ‌نمایندگان ولی فقیه، استاندارد ، فرماندار، معاونان استاندارد ،مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ‌ جامعه دانشگاهی و دانش‌آموزی در این روز با شکوه به خوبی نمایان بود. حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حال و هوایی دیگر را در راهپیمایی امروز رقم زده بود.

عکس: زینب سعیدی

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177724
  • دیدگاه‌ها برای شکوه حماسه و بیعت به عشق وطن مردم همدان+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.