• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

شکست رسانه‌ای صهیونیست، شکستی بزرگتر  از شکست رژیم غاصب صهیونیست است

  • کد خبر : 206142
  • 07 آذر 1402 - 11:34
شکست رسانه‌ای صهیونیست، شکستی بزرگتر  از شکست رژیم غاصب صهیونیست است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اتفاقاتی که در غزه افتاد خصوصاً چند روز اخیر، شاهد بحث آتش بس و تبادل اُسرا بودیم که شکست بزرگی برای رژیم غاصب  صهیونیستی است و بزرگتر از آن شکست رسانه ای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» مسعود ویژه در مراسم گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در تالار قرآن همدان برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به فرمایشات امام صادق(ع) گفت: هر کس فاطمه سلام الله علیها را بشناسد، مانند کسی است که شب قدر را درک کرده باشد.

وی با تاکید بر اهمیت خواندن حدیث کساء در ایام فاطمیه، گفت: حضرت‌آیت‌الله‌بهجت‌قدس‌سره مانند دیگر عالمان بزرگ شیعه توجه ویژه‌ای به حدیث کسا ء داشتند،  باور ایشان این بود که امام عصر‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به مجالس حدیث کسا توجه ویژه‌ای دارند.
وی ادامه داد: به برکت بانوی دو عالم رزق «لا یحتسب» است ؛«ِ وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ …»؛ (طلاق: ۲و ۳) و هر که از خدا پروا کند، خدا برای او راه بیرون شدن از مشکلات و تنگناها را قرار می دهد. و او را از جایی که گمان نمی برد روزی می دهد، و کسی که بر خدا توکل کند، خدا برایش کافی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه: بزرگترین کمپانی‌ها  و شرکت‌های رسانه‌ای در اختیار رژیم صهیونیستی است افزود: با تمام این ابزار‌های رسانه‌ای ما شاهد این هستیم که خبرنگارهایی  که در غزه به صورت جهادی اقدام به انتشار خبر می‌کنند یک موج عظیمی بر علیه رژیم صهیونیستی در دنیا رقم زدند.
وی اظهار کرد: این اتفاق، پیروزی رسانه‌ای حماس و جبهه مقاومت است که اگر بیشتر از پیروزی رزمندگان نباشد قطعاً کمتر از آن هم نخواهد بود.

ویژه با بیان اینکه صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که در عرصه رسانه هوشمندانه عمل می‌کنند گفت: در گزارش‌های احمقانه‌ای که تهیه کردند برای اینکه بخواهند اقدامات جبهه مقاومت و رزمندگان حماس را زیر سوال ببرند بر علیه خودشان وبه نفع جبهه مقاومت تمام شد چون بر مبنی دروغ بود.
انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206142
  • دیدگاه‌ها برای شکست رسانه‌ای صهیونیست، شکستی بزرگتر  از شکست رژیم غاصب صهیونیست است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.