• امروز : شنبه - ۲۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 15 June - 2024
4
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فامنین تاکید کرد:

شکست امپراتوری دروغ با جهاد تبیین

  • کد خبر : 206542
  • 16 آذر 1402 - 11:21
شکست امپراتوری دروغ با جهاد تبیین
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فامنین گفت: رسانه‌های معاند تلاش می‌کردند چهره جمهوری اسلامی ایران را در میان ملت‌های دنیا تخریب کنند اما پوشالی بودن امپراطوری دروغ با جهاد تبیین برای جهانیان آشکار گردید.

یاسر نظام اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « عصر همدان» اظهار داشت: ایران با داشتن سلاح‌‌های نظامی فوق پیشرفته و سنگین شجاعت خود را در نبردهای حق علیه باطل نشان داده است، دشمنان ایران اسلامی در چند دهه اخیر متوجه شده‌اند که گزینه جنگ نظامی با ملت ایران بی نتیجه خواهد بود، به همین علت جنگ شناختی و ترکیبی را ابزارهای مؤثر بر رسانه و فضای مجازی دانستند و بیشتر بر روی رسانه‌های معاند با “امپراتوری دروغ” تمرکز کردند تا به هدف‌های خود نزدیکتر شوند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فامنین خاطرنشان کرد: همزمان با شدت گرفتن جنگ و بمباران غزه، موج انتقادات و مخالفت‌ها از صهیونیست‌ها در سطح جهانی بالا گرفته است، با این حال همزمان با انتقادات گسترده از اشغالگران تل‌آویو هم تلاش می‌کند تا با برخی گزارش‌ها و ادعاهای ساختگی از حجم فشارها علیه خود بکاهد با این حال نادرست بودن بسیاری از گزارش‌های صهیونیست‌ها در جنگ غزه ثابت شده است.

وی با اشاره به دروغ سر بریدن کودکان توسط حماس، از نخستین و بزرگترین دروغ‌های رژیم صهیونیستی در همان روزهای نخست جنگ با غزه مطرح کرد و گفت: این ادعای کذب از طرف نظامیان صهیونیستی مطرح شد که هیچ مدرکی برای ادعای آن وجود نداشت.

این مقام مسئول عنوان کرد: حمله اسرائیل به اهداف نظامی از آغاز جنگ علیه غزه که صهیونیست‌ها مدعی بوده‌اند تاسیسات نظامی را هدف قرار می‌دهند اما آمارهای منتشر شده از جنگ غزه خلاف این ادعا را ثابت می‌کند. بمباران ۶ بیمارستان، هدف قرار دادن آمبولانس‌ها، حمله به کادر درمان و بمباران تاسیسات فاضلاب غزه و …

نظام اسلامی ادامه داد: راه باطل همیشه با شکست مواجه است، آنها با صرف بودجه‌های هنگفتی برای شبکه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی و ملت ایران نموده‌اند و به اهداف شیطانی خود نرسیدند و مانند گذشته شاهد شکست امپراطوری رسانه‌ای و دروغگویی آنها بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: امپراتوری دروغ نه‌تنها در مقابل ملت ایران شکست خورده است بلکه در نزد افکار عمومی کشورهای اروپایی و آمریکا همچنان تأثیرگذار نبوده است و نمونه دیگر وجود حمایت‌های امپراطوری دروغ از رژیم منحوس صهیونیستی است که زنان و کودکان مظلوم غزه را حمایت و رژیم غاصب را به‌شدت محکوم می‌کنند.

نظام اسلامی ادامه داد: رسانه‌های معاند به دنبال تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران در دنیا بوده‌اند اما جهان به چشم خود دید که دیگر ملت‌های آزاده دنیا نیز مانند ملت با بصیرت ایران در حمایت از مردم فلسطین و غزه پای کار بوده و پوشالی بودن امپراطوری دروغ در انظار دنیا را به نمایش گذاشتند.

انتهای خبر/ ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206542
  • دیدگاه‌ها برای شکست امپراتوری دروغ با جهاد تبیین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.