• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

شور و نشاط عمومی در نوروزگاه شهر شکوفه های سیب موج می زد+تصاویر

  • کد خبر : 148623
  • 11 فروردین 1401 - 10:00
شور و نشاط عمومی در نوروزگاه شهر شکوفه های سیب موج می زد+تصاویر

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان از برگزاری نوروزگاهی خاطره انگیز با حضور شهروندان شهر شکوفه های سیب و گردشگران نوروزی خبر داد. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ همزمان با روزهای خوش نوروزی و عید امید در سال ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف شهرستان تویسرکان نوروزگاه های متعددی در حال برگزاری است و امروز نیز این آیین پر نشاط […]

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان از برگزاری نوروزگاهی خاطره انگیز با حضور شهروندان شهر شکوفه های سیب و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ همزمان با روزهای خوش نوروزی و عید امید در سال ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف شهرستان تویسرکان نوروزگاه های متعددی در حال برگزاری است و امروز نیز این آیین پر نشاط در شهر شکوفه های سیب در فرسفج برگزار شد.

 

در این باره «اسحاق ترکاشوند» رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور گردشگری تویسرکان به خبرنگار ما گفت: مراسم جشن نوروزگاه در شهر فرسفج شامل اجرای موسیقی محلی، نقالی، دف زنی و اجرای نمایش بود.

 

وی اظهار کرد: این مراسم پرنشاط و خاطره انگیز که با حضور گرم و صمیمی همشهریان و مسافران و گرداشگران نوروزی همراه بود در محوطه دل انگیز کاروانسرای شاه عباسی برگزار شد.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور گردشگری تویسرکان از تلاش و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرسفج، بخشداری قلقلرود، حوزه مقاومت بسیج و پاسگاه فرسفج برای اجرای این نوروزگاه شاد و مفرح قدردانی کرد.

 

ترکاشوند ادامه داد: در حاشیه این مراسم اجرای زنده سفالگری توسط استاد سنجربیگی، مسابقه آشپزی غذاهای محلی، بازی‌های بومی محلی شامل طناب کشی و گردو بازی، عرضه محصولات صنایع دستی و همچنین غرفه توانمندی‌های بهزیستی شهرستان هم به چشم‌می خورد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148623
  • دیدگاه‌ها برای شور و نشاط عمومی در نوروزگاه شهر شکوفه های سیب موج می زد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.