• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

شور و شعور انقلابیون اسدآباد در اجتماع حماسی ۹ دی ۱۴۰۱

  • کد خبر : 173914
  • 09 دی 1401 - 18:17
شور و شعور انقلابیون اسدآباد در اجتماع حماسی ۹ دی ۱۴۰۱

به مناسبت هفته بصیرت و همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، مردم بصیر و انقلابی و جمعی از مسئولان در اجتماع عظیم نماز جمعه گرد هم آمدند. به گزارش عصر همدان؛ امروز جمعه ۹ دی ماه همزمان با سالروز حماسه آفرینی ملت در ۹ دی ماه سال ۸۸ ، مراسم بزرگداشتی با حضور مردم با […]

به مناسبت هفته بصیرت و همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، مردم بصیر و انقلابی و جمعی از مسئولان در اجتماع عظیم نماز جمعه گرد هم آمدند.

به گزارش عصر همدان؛ امروز جمعه ۹ دی ماه همزمان با سالروز حماسه آفرینی ملت در ۹ دی ماه سال ۸۸ ، مراسم بزرگداشتی با حضور مردم با بصیر و انقلابی و ولایی شهرستان اسدآباد و جمعی از مسئولان در قرارگاه عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) به ایراد سخنرانی پیرامون حماسه ۹ دی ، اغتشاشات اخیر، توطئه های دشمنان و رشادت شهیدانی چون سردار سلیمانی و سردار قهاری پرداخت.

در این میان نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، رؤسا و کارکنان تعدادی از ادارات هم حضور داشتند، حاضران با شعار مرگ بر آمریکا یکبار دیگر عهد و پیمان و میثاقی دوباره با رهبر و ولایت بستند.

تصاویری را از دوربین خبرنگار ما ببینید.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173914
  • دیدگاه‌ها برای شور و شعور انقلابیون اسدآباد در اجتماع حماسی ۹ دی ۱۴۰۱ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.