• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
0

شورای شهر ۱۷ راهکار برای گرانی مسکن ارائه داد/ پیشنهاد شورا؛ ساخت شهرک و تفکیک زمین

  • کد خبر : 73587
  • 12 تیر 1399 - 10:29
شورای شهر ۱۷ راهکار برای گرانی مسکن ارائه داد/ پیشنهاد شورا؛ ساخت شهرک و تفکیک زمین

کامران گردان با اشاره به نشست استاندارد همدان با شورای شهر و شهردار گفت: در این نشست مشکلات مسکن در شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت و شورای شهر مجموعه ای از راهکارها را در ۱۷ بند برای بهبود وضعیت گرانی مسکن به استاندارد ارائه کرد. کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان در گفتگو با […]

کامران گردان با اشاره به نشست استاندارد همدان با شورای شهر و شهردار گفت: در این نشست مشکلات مسکن در شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت و شورای شهر مجموعه ای از راهکارها را در ۱۷ بند برای بهبود وضعیت گرانی مسکن به استاندارد ارائه کرد.

کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: با توجه به دغدغه شهروندان در خصوص مسائلی نظیر قیمت مسکن و تاکید استاندارد و شورای شهر برای رفع موانع، این نشست برگزار و دارای نتایج خوبی بود.

وی با اشاره مطالب بررسی شده در این نشست گفت: در گزارش شورای شهر به استاندارد به مشکلاتی نظیر طول زمان عوارض ساخت، بافت های میراث فرهنگی در شهر همدان و فاصله گذاری اجتماعی در مسئله کرونا اشاره شد.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه استاندارد نیز با تاکید بر رعایت حقوق مردم و قانون اظهار کرد: اهمیت کمیسیون ماده ۱۰۰ و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، از مهمترین نکات سخنان شاهرخی بود.

گردان از ارائه یک بسته از مشکلات حوزه مسکن شهر همدان خبر داد و بیان کرد:  این بسته شامل ۱۰ مورد اساسی می شود.

وی ادامه داد: در این نشست مشکلات مسکن در شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت و شورای شهر مجموعه ای از راهکارها را در ۱۷ بند برای بهبود وضعیت گرانی مسکن به استاندارد ارائه کرد.

رئیس شورای شهر همدان برگزاری این جلسه را برای حل مشکلات شهروندان همدانی مثبت ارزیابی کرد و افزود: استاندارد محترم در خصوص مشکلاتی که ارائه شد قول مساعدت و دستور برای حل مسئله را دادند.

گردان از ساخت شهرک های حاشیه ای و تفکیک زمین، به عنوان راهکارهای پیشنهادی در حوزه مسکن شهر همدان نام برد و گفت: از همین امروز با توجه به سخنان و دستورات استاندارد ، به ادارات کل مختلف جهت رفت مشکلات، از سوی شورای شهر جهت انعکاس مشکلات و ‌مسائل نامه نگاری صورت می گیرد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=73587
  • دیدگاه‌ها برای شورای شهر ۱۷ راهکار برای گرانی مسکن ارائه داد/ پیشنهاد شورا؛ ساخت شهرک و تفکیک زمین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.