• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
3
جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها:

شهید رئیسی مدیر تحول‌گرا و پرافتخار بود

  • کد خبر : 217813
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
شهید رئیسی مدیر تحول‌گرا و پرافتخار بود
مردم‌محوری شهید جمهور، برخاسته از نگاه توحیدی او بود که مردم را خلیفه‌الله می‌دانست و این نگاه بود که این چنین به او عزت بخشید و این چنین دل‌ها را برای او آتش زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سید محمد هاشمی، روز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه در آیین پاسداشت هنرخدمت، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در این مراسم، اظهار کرد: پانزده خرداد، روزی که یادآور نهضت بزرگ امام عزت، امام اقتدار، امام معنویتو خوبی‌ها، امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: مردی که با آغاز نهضتش هواداران، فداییان، همراهان و شاگردان مکتبش در زمان نهضت، قیام و مبارزه کرده و بعد از آن هم لحظه‌ای از پایمردی و جانفشانی در راه آرمانهای انقلاب عقب ننشسته‌اند. این انسان‌های بزرگ که در این نهضت پرورش یافته‌اند وجه افتخار و مایه‌ امتیاز تمدن انقلاب اسلامی هستند.

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌ها، با بیان اینکه یکی از یاران حقیقی و شاگردان واقعی مکتب امام خمینی، شهید جمهور خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی بود، عنوان کرد: این مرد بزرگ که بدون هیچ ریاکاری و تزویر آماده خدمت و جانفشانی برای مردم بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار، نه تنها در این سه سال ریاست جمهوری، نزدیک چهل سال مسئولیت و مدیریت، در جاهای مختلف این کشور، جانفشانی و خدمت را از خودش نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه این شهید بزرگوار مدیر تحول‌گرا و پرافتخار بود، بیان کرد: او به هر کجا که پا گذاشت، با نگاه تحولی و انقلابی حرکت کرد، این سه مسئولیت آخری شهید جمهور منجر و منتهی به شهادت این شهید عزیز شد و هر سه مسئولیتش ممهور به مهر تایید مقام معظم رهبری بود.

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، همچنین افزود: آستان قدس رضوی که یک نهاد به هر حال خاص و متفاوتی بود در زمان مدیریت و تولیت ایشان، به یک نهاد عمومی، اجتماعی و مردمی شبکه‌دار تبدیل شد.

هاشمی ابراز کرد: مردم‌محوری شهید جمهور، برخاسته از نگاه توحیدی او بود که مردم را خلیفه‌الله میدانست و این نگاه بود که این چنین به او عزت بخشید و این چنین دل‌ها را برای او آتش زد.

وی با بیان اینکه مسئله اصلی، مهم و جدی این شهید بزرگوار، مسئله عدالت فرهنگی بود، افزود: عدالت فرهنگی، مسئله محرومیت‌زدایی و عدالت گستری در حوزه فرهنگ یکی دیگر از مطالبات این شهید والامقام بود که در این مورد به زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217813
  • دیدگاه‌ها برای شهید رئیسی مدیر تحول‌گرا و پرافتخار بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.