• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3
رئیس کل دادگستری در بازدید از ستاد کنگره شهدا:

شهید، بهترین الگو برای آحاد جامعه است/کنگره شهدا، اقدامی کم‌نظیر و ارزنده

  • کد خبر : 190327
  • 25 تیر 1402 - 13:18
شهید، بهترین الگو برای آحاد جامعه است/کنگره شهدا، اقدامی کم‌نظیر و ارزنده
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه شهید بهترین الگو برای آحاد جامعه است، گفت: جامعه‌ای که به شهید اقتدا کند، سعادتمند خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا عدالت‌خواه صبح امروز در بازدید از ستاد اجرایی کنگره شهدای همدان در دیدار با سردار مهدی فرجی دبیر اجرایی این کنگره اظهار کرد: شهدای ما جان خود را به خدا فروخته و در ازای آن حیات طیبه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه شهید برای جامعه عزت و عظمت به ارمغان می‌آورد، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا موجب می‌شود ما خود زنده بمانیم و در گذر زمان به باد فراموشی سپرده نشویم.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه شهادت طریق سریع رسیدن به قرب الهی است، افزود: شهید بهترین الگو برای آحاد جامعه است و جامعه‌ای که به شهید اقتدا کند، سعادتمند می‌شود.

عدالت‌خواه با بیان اینکه کنگره شهدا اقدامی ارزنده و در نوع خود کم‌نظیر در سطح کشور است، عنوان کرد: کنگره دوم هشت هزار شهید استان همدان بسیار وسیع‌ و پرمحتوا در حال برگزاری است. باید به دست‌اندرکاران این کنگره عظیم در کمیته‌های مختلف که موجب می‌شوند عطر شهدا در سراسر استان پیچیده شود، دست مریزاد گفت.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه در گرفتاری‌ها، نام و یاد شهید و توسل به شهدا گره از مشکلات باز می‌کند، خاطرنشان کرد: در دادگستری ظرفیت‌ها برای کمک به هرچه بهتر برگزاری اجلاسیه کنگره را به کار خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190327
  • دیدگاه‌ها برای شهید، بهترین الگو برای آحاد جامعه است/کنگره شهدا، اقدامی کم‌نظیر و ارزنده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.