• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3

شهر ملایر رخت سفید بر تن کرد+ تصاویر

  • کد خبر : 178065
  • 24 بهمن 1401 - 9:52
شهر ملایر رخت سفید بر تن کرد+ تصاویر

بارش برف سنگین از روز گذشته در ملایر آغاز شد و شهرستان ملایر را کاملاًًً سفید پوش کرد. به گزارش عصرهمدان؛ بارش بارف باعث بسته شدن تعدادی از راه های روستایی و بسته شده برخی معابر شهری در ملایر شده است و تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر به کندی در حال انجام است. سلمان […]

بارش برف سنگین از روز گذشته در ملایر آغاز شد و شهرستان ملایر را کاملاًًً سفید پوش کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ بارش بارف باعث بسته شدن تعدادی از راه های روستایی و بسته شده برخی معابر شهری در ملایر شده است و تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر به کندی در حال انجام است.

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان ملایر پس بارش سنگین برف اظهار کرد: از محورهای مواصلاتی ملایر تا زاغه بازدید انجام شد و نیروهای خدمت‌رسان در حال تلاش و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه بارش برف تا نیمه شب در شهرستان ادامه داشت، تصریح کرد: با توجه به بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر برخی راه‌های روستایی و فرعی مسدود شده است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه قطعی برق در شهرستان گزارش نشده است، تاکید کرد: نیروهای اداره راهداری، اداره برق، شهرداری‌ها، پلیس راه و دهیاری‎ها در صدد بازگشایی راه‎‌ها و معابر مختلف شهرستان هستند.

وی گفت: با توجه پیش بینی‌های اداره هواشناسی و کاهش دما تا منفی ۵ درجه در شهرستان احتمال یخبندان و مسدود شدن راه‌ها وجود دارد و با توجه به این امر از همشهریان ملایری درخواست می‌شود ازترددهای غیرضروری خودداری کنند.

اسماعیلی بیان کرد: بارش برف باعث خوشحالی مردم و حضور گسترده آنان در پارک سیفیه ملایر در نیمه شب گذشته شده است.

مردم تا بازگشایی کامل معابر از تردد خودداری کنند

مجید فرجی شهردار ملایر نیز با اشاره به آخرین وضعیت شهر ملایر بیان کرد: حدود ۲۴ ساعت در ملایر شاهد بارش برف بودیم و همکاران ما در شهرداری از همان ساعات اولیه حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: بازگشایی معابر، نمک پاشی و شن پاشی در خیابان های شهر در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم در حال انجام است.

شهردار ملایر گفت: از مردم و همشهریان ملایری درخواست می‌شود از تردد های غیرضروری خودداری کنند تا معابر به طور کامل بازگشایی شوند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178065
  • دیدگاه‌ها برای شهر ملایر رخت سفید بر تن کرد+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.