• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

شهر قروه درگزین در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

  • کد خبر : 33988
  • 06 آذر 1398 - 10:13
شهر قروه درگزین در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر قروه درگزین گفت:پس از اعلام ارتقا بخش قروه درگزین به شهرستان برنامه های اساسی برای ارتقا شهر قروه درگزین طراحی شده است. اصغر مرادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: پیش بینی های لازم در جهت رشد و ارتقا شهر قروه درگزین در تمام ابعاد صورت […]

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر قروه درگزین گفت:پس از اعلام ارتقا بخش قروه درگزین به شهرستان برنامه های اساسی برای ارتقا شهر قروه درگزین طراحی شده است.

اصغر مرادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: پیش بینی های لازم در جهت رشد و ارتقا شهر قروه درگزین در تمام ابعاد صورت گرفته است.

وی با تشریح اقدامات عمرانی در حال انجام شورا و شهرداری این شهر اظهار کرد: تلاش شد در این موقعیت گامی برای توسعه شهر برداشته شود‌.

مرادی اظهار کرد: بر همین اساس عملیات عمرانی توسعه بلوار مرکزی و طرفین ورودی شهر قروه درگزین به سمت نظام آباد آغاز گردید.

مرادی رفاه شهروندان و گسترش ارائه دامنه خدمات را اصل مهم در عملیات های عمرانی شهر برشمرد و افزود: این طرح در صورت وجود شرایط لازم با ساخت میدان تکمیل خواهد شد که از چندی قبل توسط شهرداری قروه درگزین با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال آغاز گردید.

وی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر ایمن سازی تردد’ ساماندهی ورودی شهر ‘مسیر دسترسی شهرک عمان نیز تسهیل خواهد شد.

نائب رئیس شورای شهر قروه درگزین با بیان اینکه مردم شریف شهر قروه و شهرستان درگزین لایق بهترینها هستند ادامه داد: امید است با عنایت دولت، همراهی مردم و مطالبه گری رسانه ها توسعه و آبادانی شهر سرعت بیشتری یابد.

مرادی با تاکید براینکه حمایت و همراهی فرمانداری درگزین برای آبادانی قروه ستودنی است تاکید کرد:شهردار و مجموعه پرتلاش شهرداری گامهای موثری در راه پیشرفت شهر برداشته اند.

انتهای پیام/م.و

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33988
  • دیدگاه‌ها برای شهر قروه درگزین در مسیر پیشرفت قرار گرفته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.