• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
0

شهروندان نهاوندی از تردد غیرضرور پرهیز کنند/ تردد در جاده‌های اصلی نهاوند به سختی امکان‌پذیر است

  • کد خبر : 178087
  • 24 بهمن 1401 - 10:14
شهروندان نهاوندی از تردد غیرضرور پرهیز کنند/ تردد در جاده‌های اصلی نهاوند به سختی امکان‌پذیر است

فرماندار نهاوند گفت: به دلیل بارش برف و کولاک مردم از ترددهای غیرضروری به ویژه در سطح جاده‌ها پرهیز کنند. به گزارش عصرهمدان؛ بارش برف و کولاک که از روز گذشته در شهرستان نهاوند آغاز شده همچنان ادامه دارد. با وجود تلاش عوامل راهداری ولی هنوز محورهای روستایی نهاوند مسدود هستند. ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند […]

فرماندار نهاوند گفت: به دلیل بارش برف و کولاک مردم از ترددهای غیرضروری به ویژه در سطح جاده‌ها پرهیز کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ بارش برف و کولاک که از روز گذشته در شهرستان نهاوند آغاز شده همچنان ادامه دارد.

با وجود تلاش عوامل راهداری ولی هنوز محورهای روستایی نهاوند مسدود هستند.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در پی بارش‌های سنگین برف که همچنان ادامه دارد، گفت: نیروهای راهداری با تمام توان در حال پاکسازی محورهای مواصلاتی هستند.

احمدوند تاکید کرد: شهروندان عزیز نهاوندی تا حد امکان از ترددهای غیر ضرور به ویژه در سطح جاده‌ها پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر محورهای مواصلاتی باز است اما تردد به کندی در جریان است و نیاز است شهروندان موارد ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ روح الله گمار فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند نیز گفت: مردم حتی الامکان از منزل خارج نشوند چون تردد در جاده های اصلی نهاوند به سختی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در جاده نهاوند_آورزمان، نهاوند_بروجرد، نهاوند_نورآباد و نهاوند_فیروزان به سختی امکان پذیر است از مردم و رانندگان در خواست کرد حتی الامکان در جاده های مواصلاتی نهاوند تردد نکنند.

گمار با بیان اینکه تردد بدون وسایل ایمنی و زنجیر چرخ امکان پذیر نیست، گفت: طی هماهنگی با اداره راهداری مقرر شده است عملیات برف روبی و ریختن شن و ماسه در جاده های اصلی سریع تر انجام شود.

وی گفت: متاسفاته به علت بارش شدید برف و کولاک تاکنون چندین فقره تصادف و حادثه در محورهای مواصلاتی نهاوند اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178087
  • دیدگاه‌ها برای شهروندان نهاوندی از تردد غیرضرور پرهیز کنند/ تردد در جاده‌های اصلی نهاوند به سختی امکان‌پذیر است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.