• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2

شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند تا شاهد قطعی آب نباشیم

  • کد خبر : 79012
  • 20 مرداد 1399 - 15:46
شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند تا شاهد قطعی آب نباشیم

به تازگی قطعی گاه و بیگاه آب در شهر بهار باعث بروز انتقادات مردمی شده است و رئیس اداره آبفای شهرستان تقاضای صرفه جویی در مصرف آب را از سوی شهروندان بهاری کرده است. ایمان حاجی‌ئی رئیس اداره آبفای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان درخصوص قطعی آب در شهر بهار اظهار داشت: […]


به تازگی قطعی گاه و بیگاه آب در شهر بهار باعث بروز انتقادات مردمی شده است و رئیس اداره آبفای شهرستان تقاضای صرفه جویی در مصرف آب را از سوی شهروندان بهاری کرده است.

ایمان حاجی‌ئی رئیس اداره آبفای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان درخصوص قطعی آب در شهر بهار اظهار داشت: مصرف آب شهروندان طی چند روز گذشته بسیار بالا رفته و مجبوریم برای کنترل میزان مصرف در ساعاتی از شب، فشار آب را کم کنیم که این موضوع، منجر به قطعی آبِ برخی منازل در طبقات فوقانی آپارتمان ها شده که این موضوع نارضایتی مردم را در پی داشته است‌.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۵۰۰ لیتر آب از خطوط همدان وارد بهار می شود افزود: با وجود تزریق آب از همدان به خطوط بهار، همچنان با کمبود مواجهیم و شهروندان باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیر آبفای شهرستان بهار با بیان این مطلب که تماس ها و انتقادهای زیادی از سوی شهروندان در مورد قطعی آب داشتیم، گفت: در روزهای تعطیل هفته گذشته همه کارکنان این اداره از ساعات اولیه تا نیمه های شب مشغول به کار بوده و مشکلات به وجود آمده در برخی روستاها و مناطق را که به طور همزمان ایجاد شده بود، مرتفع می کردند.

حاجی ئی در ادامه به برخی اقدامات آبفای شهرستان طی روزهای گذشته اشاره کرد و از بازسازی و اصلاح چشمه روستای همه کسی در طی روزهای گذشته خبر داده، تاکید کرد: با وجود تمام سختی ها، کمبود منابع و همچنین صعب العبور بودن مسیر دسترسی به این چشمه با حضور مدیر و رئیس اداره بهره برادری آبفای شهرستان، این پروژه انجام شد و با اصلاح این چشمه مشکل آبرسانی روستای همه کسی مرتفع گردید.

وی افزود: هرساله با فرا رسیدن ماه مرداد و افزایش مصرف آب توسط مردم به ویژه در بخش کشاورزی، تامین آب شرب روستاها با شرایط سخت تری انجام میشود.

مدیر آبفای شهرستان بهار ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز روستاها و مرتفع نمودن نواقص و مشکلات آبرسانی، بازدیدی از روستاهای بخش صالح آباد داشتیم و از نزدیک بر روند حل مشکلات و موانع تامین آب شرب مردم عزیز، نظارت صورت گرفت.

ایمان حاجی ئی از همکاری و همیاری شوراها، دهیاری ها و همچنین مردم روستاها با شرکت آبفا تقدیر و قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: با همت و همدلی، مشکلات پیش روی ما حل می شود؛ مردم نیز باید بیشترین همکاری را با ما داشته باشند تا بتوانیم سریعتر به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.

وی همچنین از بازدید سید هادی حسینی بیدار، مدیر عامل آبفای استان همدان از شهرهای بهار و لالجین طی هفته گذشته خبر داد و اظهار داشت: مدیرعامل آبفای استان همدان نیز در بازدید از شهر لالجین با تاکید بر تسهیل در واگذاری انشعابات آب و فاضلاب،نوید حمایت شرکت آبفا از فعالیت هایی که در مناطق توریستی ایجاد اشتغال و درآمد زایی میکنند را داد.

 

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79012
  • دیدگاه‌ها برای شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند تا شاهد قطعی آب نباشیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.