• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

شهرستان بهار از حیث مشارکت خیرین، ممتاز است

  • کد خبر : 179317
  • 14 اسفند 1401 - 9:12
شهرستان بهار از حیث مشارکت خیرین، ممتاز است

جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی بهار با هدف هم اندیشی در خصوص اتخاذ راهکارهای نوین در جهت ارتقاء سطح جذب و جلب مشارکت‌ها و تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی تشکیل شد. به گزارش عصرهمدان؛ جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان بهار با حضورفرماندار، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان ادارات و […]

جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی بهار با هدف هم اندیشی در خصوص اتخاذ راهکارهای نوین در جهت ارتقاء سطح جذب و جلب مشارکت‌ها و تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی تشکیل شد.

به گزارش عصرهمدان؛ جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان بهار با حضورفرماندار، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان ادارات و خیرین شهرستان با هدف هم اندیشی در خصوص اتخاذ راهکارهای نوین در جهت ارتقاء سطح جذب و جلب مشارکتها و تشکیل شورای مشارکتهای مردمی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی استان همدان با ارائه گزارشی از عملکردهای یک ساله دفتر مشارکتهای مردمی شهرستان بهار اظهار کرد:

شهرستان بهار از حیث اقتصادی و مشارکت خیرین، ممتاز میباشد با توجه به اینکه میانگین کمکهای مردمی در استان بیش از ۱۰میلیارد تومان میباشد در شهرستان بهار این رقم به ۵۰۰میلیون تومان رسیده و همچنین مشارکت نقدی در این شهرستان نسبت به سال‌های قبل رشد داشته است.

یاسر عزیزی سعید با اشاره به اهم فعالیتهای مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان بهار با تشکر از ادارات شهرستان که در امر خدمت رسانی به مددجویان با بهزیستی همکاری داشتند گفت: جلب و جذب مشارکتهای نقدی، غیرنقدی و خدماتی از اشخاص حقیقی و حقوقی، اجرای طرح های شکرانه سلامت وضیافت مهر رمضان، اجرای برنامه های دهه مهرورزی و پویش مشق عشق از جمله فعالیتها و برنامه های بهزیستی می باشد.

وی تشکیل موسسات خیریه که مجوز آن از طریق بهزیستی استان صادر می‌گردد را در شهرستان ضروری دانست و افزود: ساماندهی امور خیر نظارت و دقت نتایج اثر بخش تر خواهد داشت.

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در این همایش گفت: مردم شهرستان بهار، به بخشندگی و انجام کار خیر معروف هستند و بسیاری از خیرین اهل این شهرستان در کمک به همنوع از یکدیگر سبقت می گیرند.

روح اله نباتی اذعان کرد: شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم باعث مشقت هایی برای نیازمندان شده است و این مرحله کوتاه خواهد بود و با همراهی همه مردم در کنار یکدیگر ، از این برهه نیز عبور خواهیم کرد.

وی گفت: کمک ها و مشارکت های مردمی ضابطه مند و دارای قاعده باشد و باید از تمام ظرفیت ها مانند کارخانجات و تولیدی ها و خیرین برای حمایت از نیازمندان بهره ببریم و از همه دستگاه های اجرایی و بانک ها می خواهیم با راهکارهای قانونی و ممکن به رفع مشکلات محرومین اقدام کنند.

در ادامه نیز محمد رضا مقدادی با اشاره به نقش بهزیستی در راستای فقرزدایی گفت: اداره بهزیستی می تواند با حمایت های مردمی فعالیت خود در رسیدگی به محرومین را گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقر زدایی مثمرالثمر باشد.

در پایان این مراسم از چند نفر از خیرین شهرستان بهار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ق

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179317
  • دیدگاه‌ها برای شهرستان بهار از حیث مشارکت خیرین، ممتاز است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.