• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1

شهردار تویسرکان آیا فقط یک گل در باغ نشان داد و تمام شد؟

  • کد خبر : 157310
  • 12 تیر 1401 - 8:38
شهردار تویسرکان آیا فقط یک گل در باغ نشان داد و تمام شد؟

تویسرکانی ها شهرداری قوی می خواهند که در عمل باج به کسی ندهد و با مدیریتی صحیح شهری امور را پیش ببرد، اما به نظر با توجه به پروژه های نیمه کاره برجای مانده، شهردار غیربومی هم نتوانسته نظر مردم این شهر رنج دیده را به خود جلب کند. به گزارش عصرهمدان به نقل از […]

تویسرکانی ها شهرداری قوی می خواهند که در عمل باج به کسی ندهد و با مدیریتی صحیح شهری امور را پیش ببرد، اما به نظر با توجه به پروژه های نیمه کاره برجای مانده، شهردار غیربومی هم نتوانسته نظر مردم این شهر رنج دیده را به خود جلب کند.

به گزارش عصرهمدان به نقل از رودآور؛ در شروع کار شهردار جدید تویسرکان در همین ایام نوروز ۱۴۰۱ بلوار کرمانشاه و سرابی را در اوج سفرهای نوروزی چنان تخریب کردند که مردم گمان کردند شهردار جدید می خواهد در مدتی اندک تحولی بزرگ را رقم بزند، اما دیری نپایید که با وجود گرم شدن هوا و فصل کارهای عمرانی، گویا ورق برگشت شهرداری شهرمان به خواب زمستانی رفت و هنوز با گذشت بیش از ۶ ماه بهسازی بلوار کرمانشاه تعطیل و نیمه کاره رها شده است.

بلوار سرابی هم دست کمی از قبلی ندارد و نیمه کاره است و در عمل در سطح شهر تویسرکان کار عمرانی خاصی انجام نمی شود.

به طور مثال تنها کافی است، به پارک نبوت رفته تا متوجه شوید فقط و فقط ابتدای پارک سالم است؛ اما داخل پارک پر از خاک و نخاله به جای مانده از تخریب است که رها شده.

در تعطیلات نوروزی شهردار وعده داد که می خواهد وانت بارها و دستفروشان را ساماندهی کند! کجا رفت آن عمل به وعده ها؟

دیوار مدرسه شهید فرشید هرمزی هم که تخریب کرده بودند تا بازار روز شود این هفته آرام و بی سرو صدا دوباره دیوار کشی شد، تا از آن وعده حسین پور تنها برای مردم تخریب و ساخت مجدد دیوار باقی بماند و هزینه هایی که به باد رفت.

شهردار گفته که دستگاه بلوک زنی و سنگفرش برای شهرداری خریداری کرده ام؛ اما مردم در سطح شهر در عمل نتیجه خرید این دستگاه ها را نمی بینند.

آیا هزینه کرد چند میلیاردی نتیجه اش چند متر تولید بلوک جدولی و سنگفرش بوده است؟

آیا صرف خرید یک دستگاه و رها کردن آن در گوشه ای از مجموعه شهرداری یا تولیدی حداقلی به صرفه است؟ و یا فقط هزینه تراشی برای شهر است؟

جناب حسین پور شهردار محترم! حداقل در تابستان گرم تویسرکان بهتر نیست بیدار شویم و چند تانکر آب دستور بدهید به درختان بدهند که درختانی که سال ها قبل کاشته شده اند در این گرما خشک نشوند؟!

شنیده ایم سفر شما به قزوین شما با هزینه چندصد میلیونی همراه بوده! آیا این موضوع حقیقت دارد و اگر نه برای مردم شفاف سازی کنید تا در همین رسانه #رودآور مطالب و توضیحاتتان منتشر شود.

حسین پور! کار در شهرداری همت و تلاش وافر می خواهد و مردم زود متوجه می شوند که مسئولینی که تنها وعده می دهند چه کسانی هستند.

راستی جناب حسین پور گفته بودی که به کسی باج نمی دهی؛ این وعده به کجا ختم شده که این روزها هنوز ساماندهی دستفروشان محقق نشده و یا ساخت بلوار و پروژه های دیگری که کلنگش بر زمین زده شده، پیشرفتی که باید ندارد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157310
  • دیدگاه‌ها برای شهردار تویسرکان آیا فقط یک گل در باغ نشان داد و تمام شد؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.