• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5
وزیر ورزش و جوانان:

شناخت خوبی از ورزش همدان دارم

  • کد خبر : 199076
  • 08 مهر 1402 - 19:48
شناخت خوبی از ورزش همدان دارم
کیومرث هاشمی گفت: ظرفیت خوبی در میزبانی مسابقات و اردوهای ورزشی دارد و کمک خواهیم کرد تا میزبانی مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی در همدان برگزار شود.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی اداره تربیت بدنی همدان؛ وزیر ورزش و جوانان در دیدار با استاندار همدان گفت: با توجه به مدیریت دو ساله در استان شناخت کافی از ورزش استان همدان دارم و به زودی به همدان سفر خواهم کرد و از نزدیک در جریان مباحث ورزش استان قرار خواهم گرفت

وی افزود: جلسه خوبی با حضور استاندار همدان داشتیم و مباحثی همچون حوزه ورزش همگانی؛ قهرمانی و پروژه های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

کیومرث هاشمی تصریح کرد: همدان ظرفیت خوبی در میزبانی مسابقات و اردوهای ورزشی دارد و کمک خواهیم کرد تا میزبانی مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی در همدان برگزار شود.

وی افزود: تمام ورزش، قهرمانی و حرفه‌ای نیست و باید سلامت مردم را در اولویت قرار دهیم و در این مسیر دغدغه‌ها و مشکلات زیادی داریم.

وزیر ورزش و جوانان خواستار همکاری آموزش و پرورش استان با حوزه ورزش شد و گفت: در تمامی استان‌ها باید قهرمانان خود را در سطوح مختلف مشخص کنیم و این قهرمانان باید به دل مدرسه‌ها بروند و با دانش‌آموزان صحبت کنند.

هاشمی تصریح کرد: برای اولین‌بار در برخی رشته‌ها بانوان مدال کسب کردند که نشان‌دهنده توسعه ورزش بانوان ما است و اینکه ما استعدادهای خوبی در بحث ورزش جوانان داریم که باید توجه بیشتری در جامعه ورزش به آنها شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در حوزه بانوان اتفاقات مبارک و خیلی خوبی افتاده است و در برخی از رشته‌ها برای اولین بار مدال گرفتیم و این نشان‌دهنده توسعه ورزش بانوان و وجود استعدادهای خوب است که باید توجه بیشتری به آن شود.

وی گفت: ما ۵ میلیون دانش‌آموز داریم که در چهارچوب ورزش و تربیت تعریف می‌شود و این هم باید مورد توجه قرار بگیرد که دانش‌آموزان ما بتوانند از ورزش برای سلامت خودشان استفاده کنند.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید به مسئله استعدادیابی ورود کنند چراکه اصلاً کار وزارت ورزش اصلاً استعدادیابی نیست. این آموزش و پرورش است که باید این مسئله را پیگیری کند‌ و راه نجات ورزش ما توجه به ورزش آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199076
  • دیدگاه‌ها برای شناخت خوبی از ورزش همدان دارم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.