• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

اغتشاش و تخریب در اصول اسلامی و ایرانی جایی ندارد

  • کد خبر : 39652
  • 08 دی 1398 - 8:40
اغتشاش و تخریب در اصول اسلامی و ایرانی جایی ندارد

محمدمهدی مفتح با تأکید بر اینکه اغتشاش و تخریب به هر بهانه ای در اصول اسلامی و ایرانی ما جایی ندارد، گفت: حضور حماسی مردم در نهم دی نشان داد ملت فهیم ما راهشان از آشوب طلبان جداست. نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص حماسه ۹ […]

محمدمهدی مفتح با تأکید بر اینکه اغتشاش و تخریب به هر بهانه ای در اصول اسلامی و ایرانی ما جایی ندارد، گفت: حضور حماسی مردم در نهم دی نشان داد ملت فهیم ما راهشان از آشوب طلبان جداست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص حماسه ۹ دی سال ۸۸ اظهار داشت: جنبش و قیام مردمی در نهم دی ماه سال ۸۸، سرنوشت ساز بود که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.

وی افزود: زمانی که مردم در آن روزهای پر التهاب با فتنه مواجه شدند، هشت ماه تحمل کردند تا شاید دستگاه های دولتی این آتش دشمنان را خاموش کنند، اما دیگر صبرشان لبریز شد و خود مانند همیشه برای بیمه شدن انقلاب و دفاع از ارزش ها، آرمان ها و ولایت مطلقه فقیه به میدان آمدند.

شعله های فتنه ۸۸ با حضور مردمی ولایی خاموش شد

مفتح با تأکید بر اینکه آمدن مردم در صحنه، خاموش شدن یک فتنه بزرگ را رقم زد، عنوان کرد: نهم دی ماه سال ۸۸ مردم با فریادهای استکبارستیزی خود فتنه ای را که توسط فریب خوردگان داخلی و با هدایت منافقین و استکبار در حال شعله ور شدن بود خاموش کردند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی، همیشه انقلاب را در صحنه های متعدد یاری رسانده است، تصریح کرد: فتنه امریکایی ـ صهیونیستی سال ۸۸ که با همراهی برخی کشورهای به ظاهر متمدن اروپایی برای نابودی انقلاب شکل گرفت، فتنه بزرگی بود، اما قیام مردم از فتنه عظیم تر و تجلی بخش تر بود.

وی عنوان کرد: اغتشاش و تخریب به هر بهانه در اصول اسلامی و ایرانی ما جایی ندارد و حضور حماسی مردم در نهم دی نشان داد ملت فهیم ما راهشان از آشوب طلبان جداست و تا پای جانشان در رکاب رهبری هستند.

گره خوردن ولایت و ملت، آبی سردی بر آتش فتنه های ۴۰ ساله

مفتح با بیان اینکه شیطنت های منافقین با پول های سعودی و امریکایی این روزها هم ادامه دارد، اظهار کرد: راهنمایی های مدبرانه رهبر انقلاب با حضور همیشگی مردم گره خورده و در این ۴۰ سال آب سردی بر آتش فتنه گری دشمنان اسلام و انقلاب بوده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عزیز ما با شکوه تمام و یکپارچکی خود مراسم های گرامیداشت روز بصیرت را برگزار و بار دیگر با رهبر انقلاب تجدید بیعت می کنند و فریاد بر می آورند که انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/ ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39652
  • دیدگاه‌ها برای اغتشاش و تخریب در اصول اسلامی و ایرانی جایی ندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.