• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

شرکت های صنعتی گردش مالی خود را به بانک های کبودراهنگ منتقل کنند

  • کد خبر : 150130
  • 29 فروردین 1401 - 8:46
شرکت های صنعتی گردش مالی خود را به بانک های کبودراهنگ منتقل کنند

یدالله ابراهیم خانی اظهار کرد: وظیفه ما این است که دستاوردهای نظام و دولت را برای مردم بازگو کنیم و باید همه آنها بیان شود که به چه شکل در تمامی بخش ها حرکت کرده ایم و به چه نتایجی دست یافته ایم و برنامه ریزی مدون در مسیر پیشرفت از اهم کارهای دولت انقلابی […]

یدالله ابراهیم خانی اظهار کرد: وظیفه ما این است که دستاوردهای نظام و دولت را برای مردم بازگو کنیم و باید همه آنها بیان شود که به چه شکل در تمامی بخش ها حرکت کرده ایم و به چه نتایجی دست یافته ایم و برنامه ریزی مدون در مسیر پیشرفت از اهم کارهای دولت انقلابی خواهد بود.

یدالله ابراهیم خانی، سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات و تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی و روز ارتش و با اشاره به عملکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم گفت: وظیفه ما این است که دستاوردهای نظام و دولت را برای مردم بازگو کنیم و باید همه آنها بیان شود که به چه شکل در تمامی بخش ها حرکت کرده ایم و به چه نتایجی دست یافته ایم و برنامه ریزی مدون در مسیر پیشرفت از اهم کارهای دولت انقلابی خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده و پیگیری های صورت گرفته در این شهرستان افزود: از ابتدای مسئولیت بنده پیگیری مسائل مربوط به زمین شهری که با تلاش وبرگزاری جلسات متعدد در شهرستان و استان با حمایت های امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم شهرستان صورت گرفته به زودی تعین تکلیف خواهد شد.

ابراهیم خانی از حل معضل ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر خبرداد و گفت: معضل ترافیک چندین ساله در میدان امام خمینی(ره)،میدان امام حسین(ع)وخیابان سپاه حضور وانت بارهای میوه فروش بود که تبدیل به معضل بزرگ مردم شهرستان شده بود که با کمک دادستان، شهردار و اعضای شورای شهرکبودراهنگ، نیروی انتظامی و اداره اوقاف مدیریت شد.

یدالله ابراهیم خانی در خصوص برگزاری ملاقات های عمومی با شهروندان بیان کرد: در تمامی ایام سال ملاقات های عمومی در روزهای سه شنبه از ساعت ۸تا ۱۲ ظهر در فرمانداری و دیگر روزها با حضور در محلات،مساجد و روستاها برگزار می شود.

وی از پیگیری موضوع اوقاف زمین های کبودراهنگ خبر داد و عنوان کرد:اوقافی بودن این شهر که جلسات متعددی در این مورد برگزار شده است که یکی از موانع بزرگ سرمایه گزاری در این شهرستان محسوب میشود که بنده و امام جمعه ونماینده مردم شریف شهرستانهای کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم که هرچه سریعتر تبدیل به احسن در این شهر انجام گیرد.

ابراهیم خانی در خصوص پیگیری ساختمان جدید اورژانس بیمارستان امام رضا علیه السلام گفت:با توجه به مراجعه افراد از شهرستان و شهرستان های همجوار و کوچک بودن ساختمان اوژانس پیگر ساخت ساختمان جدید اوژانس هستیم و دونفر پزشک نیز در اوژانس افزایش یافته است لازم به ذکر است که تعداد داروخانه های شهر از ۳به ۶ داروخانه افزایش یافته است که با پیگیری داروخانه داخل بیمارستان به بیرون منتقل گردید که شبانه روز در خدمت شهروندان عزیز باشد.

وی در خصوص تکمیل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی و فنی حرفه ای اضافه کرد:پیگیری تکمیل ساختمانهای فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد اسلامی که چندین سال است نیمه کاره رها شده است در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است تا ان شاءالله به زودی به نتیجه برسد .

سرپرست فرمانداری کبودراهنگ از تاسیس هنرستان بهیاری در شهرستان خبر داد و اظهار کرد:در شورای آموزش و پرورش شهرستان بحث احداث هنرستان بهیاری مطرح گردیده است که دکتر توسلی نماینده مردم شریف شهرستانهای کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از وزرای آموزش و پرورش وبهداشت و درمان موافقت تاسیس این هنرستان را گرفته اندکه طی چند ساله آینده اجرا میگردد که مشکل تامین بهورزان خانه بهداشت حل می شود.

وی با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص مشکلات جاده های شهرستان افرود:جاده خلعت آباد به کبودراهنگ که یکی از نقاط حادثه خیز این شهرستان می باشد با پیگیری دکتر توسلی نماینده مردم شریف شهرستانهای کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی امسال در ردیف بودجه پروژه چهار بانده کبودراهنگ و قیدار قرار گرفت و امسال هم روکش آسفالت جاده کبودراهنگ تا باند اضطراری انجام خواهد گرفت و جاده امیر آباد به سوباشی از جاده فرعی به جاده اصلی تغییر یافته است که در ردیف بودجه قرار می گیرد.

ابراهیم خانی در خصوص مشکلات مسکن مهر کبودراهنگ گفت:تعیین تکلیف مساکن مهر در شهرستان که چندین سال است نیمه تمام مانده است که با پیگیری های انجام شده وبا بازدید استاندارد همدان در قالب طرح نهضت ملی مسکن با تکمیل این واحدها به افراد واجدالشرایط واگذار شود.

وی از لزم استفاده از نیروهای بومی در کارخانجات صنعتی این شهرستان خبر داد و افزود: کارخانجات شهرک صنعتی ویان باید در اشتغال زایی جوانان از افراد بومی استفاده نمایند و گردش مالی در بانک های شهرستان داشته باشند تا در اقتصاد شهرستان نقش آفرینی کنند.

ابراهیم خانی در انتها خاطر نشان کرد: شهرستان دارای پتانسیل های ویژه و سرشار از معادن غنی است بایستی این ظرفیت ها در توسعه و آبادانی شهرستان نقش ایفا نمایند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=150130
  • دیدگاه‌ها برای شرکت های صنعتی گردش مالی خود را به بانک های کبودراهنگ منتقل کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.