• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
1

شاخص ها و اتکای حضرت خامنه ای (مدظله) بر حضرت امام(ره) است

  • کد خبر : 185915
  • 15 خرداد 1402 - 9:51
شاخص ها و اتکای حضرت خامنه ای (مدظله) بر حضرت امام(ره) است

جانشین سابق فرمانده سپاه همدان، گفت: پس از گذشت ۳۴ سال از عمر انقلاب اسلامی، شاخص ها و اتکای حضرت خامنه ای مدظله بر حضرت امام (ره) است. به گزارش عصر همدان؛ سردار فرجی با بیان اینکه به فرموده مقام عظمای ولایت، هرآنچه که در انقلاب اسلامی وجود دارد و به هر جایی که رسیده […]

جانشین سابق فرمانده سپاه همدان، گفت: پس از گذشت ۳۴ سال از عمر انقلاب اسلامی، شاخص ها و اتکای حضرت خامنه ای مدظله بر حضرت امام (ره) است.

به گزارش عصر همدان؛ سردار فرجی با بیان اینکه به فرموده مقام عظمای ولایت، هرآنچه که در انقلاب اسلامی وجود دارد و به هر جایی که رسیده است بخاطر رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) است گفت: ایشان در دوران سختی رهبری جهان اسلام را  به عهده گرفته اند و با وجود هجمه های سخت از سمت دشمن کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده اند.

وی ادامه داد: ایشان در این سه دهه بحرانهای سنگین و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته اند که می توان گفت این بحران ها به نسبت دهه ی اول انقلاب خیلی شدیدتر و شاید بی سابقه بوده است.

جانشین سابق فرمانده سپاه اذعان داشت: دشمن در این سه دهه با تمام ابزار، امکانات، اعوان و انصار ورود پیدا کرده ولی رهبر فرزانه با استفاده از دیدگاهها و منش بنیان گذار انقلاب اسلامی به اندازه یک سر سوزنی از آرمانهای خمینی کبیر عدول نکرده است.

وی ادامه داد: مسیری که امام راحل به عنوان زیر ساخت این انقلاب تعیین کرده اند رهبری دقیقا این مسیر را طی کرده و از آن در مقابل دشمنان و مخالفان حفاظت کرده است.

فرجی با تاکید بر این نکته که ایشان رهبر بزرگ جهانی است با همه ابعاد، با در دست داشتن اطلاعات کامل در همه حوزه ها، عنوان کرد: وقتی از بیرون به انقلاب اسلامی نگاه کنیم قدرتمندی، بازدارندگی، پیشرفتها را در حوزه های مختلف بهتر می بینیم.

جانشین سابق فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه دشمنان ما می دانند که ما ایران ۳۰ سال پیش نیستیم، تصریح کرد: قدرت بازدارندگی کشور همان مردم هستند که در اتفاقات شش ماه اخیر با حضور پر رنگ و موثرخود باعث شکست دشمن شدند.

وی افزود: حضور عاشقانه و پر رنگ جوانان و نوجوانان با وجود تمام سختی ها در زیارت حرم مطهر خمینی بت شکن به معنی تبلیغ راه امام (ره) است.

سردار فرجی گفت: در کشور مشکلاتی هم داریم اما به فرموده رهبر دشمن به دنبال ضعف ایمان و امید جوانان کشور است پس هرکس که دلسوز انقلاب و علاقمند به اهل بیت (ع)است باید در این طرح، دشمنان را ناکام بگذارد.

 

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185915
  • دیدگاه‌ها برای شاخص ها و اتکای حضرت خامنه ای (مدظله) بر حضرت امام(ره) است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.