• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
4
پیام دادستان همدان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر؛

سکوت بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیستم خیانت است

  • کد خبر : 201437
  • 26 مهر 1402 - 21:04
سکوت بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیستم خیانت است
دادستان همدان گفت: اگر مجامع بین المللی حرف از حقوق بشر می زنند باید، ظلم فاحش رژیم اشغالگر را با جدیت و قاطعیّت بی پاسخ نگذارند و در جهت استیفای حقوق مظلومان بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛حسن خانجانی موقر بار دیگر سکوت خیانت بار دنیای غرب و مجامع بین المللی در واکنش به قتل عام صدها تن از کودکان و زنان رنج دیده و مظلوم غزه در روزهای اخیر به ویژه جنایت هولناک این رژیم کودک کش در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی، رسوایی بزرگی برای حامیان رژیم جعلی اسراییل در تاریخ ثبت کرد.

وی عنوان کرد: این نسل‌کشی گسترده مردم فلسطین در غزه، قلب هر انسان آزاده ای را به درد آورده است.سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات صهیونیسم، خیانت آشکار آنان به بشریت است.آیا وقت آن نرسیده که این مجامع به ظاهر حقوق بشر، سکوت مرگبار خود را بشکنند و همسو با آزادی خواهان جهان بر پایان جنگ و خونریزی تأکید کنند؟

دادستان همدان افزود: وحشی گری های این دزدان مال، جان و ناموس و خونریزان سفاک صهیونیستم، دیگر برای هر انسان آزاد اندیشی جای هیچ سکوتی باقی نگذاشته است.اینک وقت آن رسیده تا ملّت های آزادی خواه در اوج سکوت ناجوانمردانی دولتمردانشان، دست به قیام بردارند و در برابر نسل کشی گسترده صهیونیستم آرام ننشینند. خانجانی موقر تصریح کرد: به طور قطع جنایات صهیونیسم کودک کش بی پاسخ نخواهد ماند و جبهه¬ی مقاومت به فضل الهی شکست مفتضحانه ای به اشغالگران قدس خواهد داد.

وی ادامه داد: بر هر انسان آزاده ای واجب است در جهت نفی ستمگری با ظلم آشکار و فجایع جنایت پیشگان صهیونیستم به مبارزه برخیزد و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین را فریاد زند.اگر مدعیان حقوق بشر، داعیّه آن را دارند که در اعلامیّه جهانی حقوق بشر و سایر اسناد حقوق بشری بر حقّ حیات، حقّ سلامت و حقّ امنیّت و همزمان حقّ برابری و برادری تأکید شده، آیا این حقّ مختصّ به ملّت یا ملل خاصّی است و مردم فلسطین از این حقوق بهره‌مند نیستند؟ و یا اینکه هر فردی، در هر جای عالم، به اقتضای انسان بودن و صرفنظر از قوم و قبیله و کشور و دین و مذهب و زبان و نژاد از این حقوق برخوردار است؟

دادستان همدان تصریح کرد: اگر چنین است، پس باید همه مجامع حقوق بشری و همه ملّتها این ظلم فاحش رژیم اشغالگر قدس را با جدیت و قاطعیّت بی پاسخ نگذارند و در جهت استیفای حقوق مظلومان بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201437
  • دیدگاه‌ها برای سکوت بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیستم خیانت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.