• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

سپاه نهاوند و اسدآباد، عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفتند

  • کد خبر : 110329
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
سپاه نهاوند و اسدآباد، عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفتند

در پی درگذشت شهادت گونه سردارحجازی، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اسدآباد و نهاوند پیام های جداگانه ای را صادر کردند. به گزارش عصر همدان؛ در پی درگذشت شهادت گونه سردارحجازی، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نهاوند و اسدآباد پیام های جداگانه ای را صادر کردند. در پیام فرماندهی […]

در پی درگذشت شهادت گونه سردارحجازی، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اسدآباد و نهاوند پیام های جداگانه ای را صادر کردند.

به گزارش عصر همدان؛ در پی درگذشت شهادت گونه سردارحجازی، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نهاوند و اسدآباد پیام های جداگانه ای را صادر کردند.

در پیام فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اسدآباد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا ، بل احیاء عند ربهم یرزقون ”

شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام ، مجاهد خستگی ناپذیر ، شهید سید محمد حجازی را محضر امام عصر (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
بی شک پرچم پرافتخار این سردار دلاور زمین نخواهد ماند و راه روشن و مسیر نورانی آن مجاهد نستوه ، با بصیرت و جدیت هرچه تمام تر از قبل ادامه خواهد یافت. از خداوند منان علو درجات برای آن پارسای بی ادعا و صبر جزیل برای خانواده ایشان مسئلت مینماییم.

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اسدآباد

به گزارش عصر همدان؛ همچنین در پیام فرماندهی سپاه ناحیه نهاوند آمده است:

بِسْمِ اللهِ الَّرحمنِ الرَّحیمْ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقَاعِدِینَ دَرَجَهً، وَ کُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَیٰ وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

خبر عروج شهادت گونه جانباز سرافراز سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تاثر و تالم همه دوستان انقلاب و دلدادگان امام و رهبری شد.

این رزمنده خستگی ناپذیر و مجاهد فی سبیل الله، عمر بابرکت خود را در مسیر پاسداری از اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و اطاعت از، ولی امر مسلمین سپری نمود و پس از سال‌ها مجاهدت و ایثار به همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب فقدان این فرمانده شجاع و مخلص را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و به همه فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و آحاد پاسداران، به ویژه به خانواده معزز وی و خانواده های محترم شهدای شهرستان نهاوند تسلیت عرض نموده و از خدای متعال درماه ضیافت الهی، رحمت واسعه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صبر و اجر جزیل برای خانواده مکرم ایشان مسئلت داریم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110329
  • دیدگاه‌ها برای سپاه نهاوند و اسدآباد، عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفتند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.