• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3

سپاه قدرتمند و مردمی است/ هراس دشمنان از قدرت سپاه پاسداران

  • کد خبر : 182423
  • 03 اردیبهشت 1402 - 12:19
سپاه قدرتمند و مردمی است/ هراس دشمنان از قدرت سپاه پاسداران

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: سپاه امروز توانسته به یک نهاد نظامی و مردمی و قوی تبدیل شود و موجب هراس دشمنان شود. غلامرضا رستمی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: امام راحل با دید ژرف و با تدبیر خاص خود نهادی را ایجاد […]

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: سپاه امروز توانسته به یک نهاد نظامی و مردمی و قوی تبدیل شود و موجب هراس دشمنان شود.

غلامرضا رستمی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: امام راحل با دید ژرف و با تدبیر خاص خود نهادی را ایجاد کرد که جهادی، انقلابی، مردمی، همیشه در صحنه و نقش آفرین باشد.

وی اظهار داشت: این نهاد مقدس مورد تأیید امامین انقلاب اسلامی بوده و در بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رضایت و حب خاصی نسبت به سپاه وجود دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: جملاتی از امام راحل مانند ” من از سپاه راضی هستم” و ” اگر سپاه نبود کشور هم نبود” و همچنین جملاتی از مقام معظم رهبری مانند ” سپاه در تاریخ شناخته شده ما یک پدیده کم نظیر و شاید بی نظیر است” نشان دهنده تأیید و اهمیت سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: تاثیرگذاری سپاه و درخشان بودن مسیر این نیرو محصول ایمان، اخلاص، معنویت، بصیرت و عمل انقلابی و جهادی است.

رستمی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کردند دو مؤلفه مدیریت جهادی و انقلابی به سبک دهه اول انقلاب و اعتماد به نیروهای جوان و انقلابی و روی کار آوردن آنها در عرصه های مختلف می تواند مشکلات را حل کند و سپاه هم یک این چنین تشکیلاتی است.

وی اظهار داشت: سپاه امروز توانسته به یک نهاد نظامی و مردمی و قوی تبدیل شود که موشک های نقطه زن این نهاد که توسط جوانان انقلابی تولید می شود موجب هراس دشمنان ما شده است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به برخی از دستاوردهای سپاه افزود: انواع سلاح ها و پهپادهای مختلف سپاه پاسداران امروز دشمنان را ناامید کرده است.

وی ادامه داد: فعالیت ها و اقدامات سپاه نشان داده است که ما هرکجا انقلابی و جهادی عمل کردیم و برای خدا کار کردیم و به نیروهای داخلی اتکا کردیم به این پیشرفت ها دست یافتیم.

رستمی گفت: تجربه نشان داده متاسفانه هر وقت نگاهمان به بیرون و به غرب بوده تا مشکلات ما را حل کنند و دست نیاز به سمت آنها دراز کردیم پیشرفتی نداشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: سپاه در عرصه های مختلف دفاع مقدس، سازندگی، علمی، دفاعی، مقابله با فتنه ها و نابود کردن داعش نقش مهم و اصلی را ایفا کرد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به مشکلات صهیونیست ها اظهار داشت: این رژیم جعلی یک زمان کل منطقه را تهدید می کرد ولی به برکت وجود رزمندگان و فرزندان شما در سپاه و با رشادت سرداران بزرگواری چون شهید سلیمانی، شهید همدانی، شهید حجازی و دیگر شهدا امروز در داخل این رژیم هم امنیت وجود ندارد.

رستمی در پایان گفت: با گذشته بیش از ۴۰ سال از تشکیل سپاه این نیرو با حمایت های شما امروز عزتمند است و در دل مردم قرار دارد و هر روز قله های دیگری را فتح می کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182423
  • دیدگاه‌ها برای سپاه قدرتمند و مردمی است/ هراس دشمنان از قدرت سپاه پاسداران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.