• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
2

سپاه باید مدافع مطبوعات حق گو باشد

  • کد خبر : 78627
  • 16 مرداد 1399 - 12:13
سپاه باید مدافع مطبوعات حق گو باشد

غلامرضا فریدونی با اشاره به اینکه سپاه باید مدافع مطبوعات حق گو باشد، گفت: ما اصحاب رسانه انتظار داریم سپاه پاسداران اسلامی از حرف حق در این جامعه و رسانه ها دفاع کند. به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سپاه استان با حضور مسئولین و جمعی از خبرنگاران […]

غلامرضا فریدونی با اشاره به اینکه سپاه باید مدافع مطبوعات حق گو باشد، گفت: ما اصحاب رسانه انتظار داریم سپاه پاسداران اسلامی از حرف حق در این جامعه و رسانه ها دفاع کند.

به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سپاه استان با حضور مسئولین و جمعی از خبرنگاران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم فریدونی، مدیر مسئول روزنامه کیهان همدان و پیشکسوت حوزه رسانه با اشاره به اینکه روز خبرنگار به نام شهید صارمی نامگذاری شده است، اظهار کرد: از نظر رهبر معظم انقلاب نقد و نظارت، اطلاع رسانی شفاف و تبادل اخبار از جمله وظایف رسانه ها است.

وی با بیان اینکه داشتن سابقه در مطبوعات خیلی مهم نیست، گفت: کار کردن برای مردم و برای تحکیم مبانی انقلاب اسلامی، حق گویی و حق طلبی و توجه به درد های مردم وظیفه اصحاب رسانه است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان همدان با تاکید براینکه انجام وظایف در حوزه رسانه و مطبوعات به تنهایی قابلیت اجرایی شدن و تاثیرگذار بودن ندارد، خاطرنشان کرد: همه ی ما باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم تا به نتیجه مثبت برسیم .

فریدونی با اشاره به اینکه سپاه باید مدافع مطبوعات حق گو باشد، تصریح کرد: ما اصحاب رسانه انتظار داریم سپاه پاسداران اسلامی از حرف حق در این جامعه و رسانه ها دفاع کند.

وی در پایان با بیان اینکه در جامعه باید حرف حق را بیان کرد، گفت: البته باید بر اساس نظرات کارشناسی شده سخن گفت و این موضوع نباید در مطبوعات خاموش شود چرا که نقد و نظارت تاکید مقام معظم رهبری است.

در ادامه این مراسم عباس محرمی، مسئول بسیج رسانه سپاه انصار الحسین (ع) ضمن تبریک روز خبرنگار یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی از فعالان حوزه رسانه استان که در اثر بیماری کرونا در آستانه روز خبرنگار به دیار باقی شتافت را گرامیداشت و گفت: خبرنگاران طی سال های قبل با حضور در جامعه و امسال در روزهای کرونایی با حضور در بیمارستان ها وظایف خود را به درستی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران از وظایف اجتماعی خود جدای از حوزه خبر غافل نبودند، افزود: یکی از اقدامات اجتماعی برجسته قشر خبری استان کمک به زندانیان بی بضاعت و آزاد کردن آن ها بود.

محرمی یکی دیگر از اقدامات اصحاب رسانه استان را مشارکت در کمک مومنانه عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه ۱۰۰ هزار قرص نان و چند صد بسته کمک مومنانه در ایام کرونا به نیازمندان توزیع کردند.

 انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78627
  • دیدگاه‌ها برای سپاه باید مدافع مطبوعات حق گو باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.