• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

سپاه انصارالحسین (ع) مصمم در تحقق منویات رهبر انقلاب در رزمایش «کمک مومنانه»

  • کد خبر : 59669
  • 23 فروردین 1399 - 23:17
سپاه انصارالحسین (ع) مصمم در تحقق منویات رهبر انقلاب در رزمایش «کمک مومنانه»

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه سپاه انصارالحسین (ع) مصمم در تحقق منویات رهبر انقلاب در رزمایش «کمک مومنانه» گفت: در راستای حمایت از خانواده های آسب دیده از کرونا در تعامل با دستگاههای اجرایی و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع و دقیق، اقدام خواهیم کرد. به گزارش عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه […]

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه سپاه انصارالحسین (ع) مصمم در تحقق منویات رهبر انقلاب در رزمایش «کمک مومنانه» گفت: در راستای حمایت از خانواده های آسب دیده از کرونا در تعامل با دستگاههای اجرایی و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع و دقیق، اقدام خواهیم کرد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) امشب در برنامه ایوان بهار، به تشریح جزییات رزمایش «کمک مومنانه» پرداخت و گفت: مجموعه سپاه در حوادث و بلایا براساس وظیفه ذاتی و ملی که دارد ورود پیدا می کند.

وی اظهار کرد: سیاست نظام و فرمانده کل قوا این بوده که از توان و تجهیزاتی که در اختیار نیروهای مسلح است در جهت خدمات دهی به مردم استقاده شود، بلکه بتوانیم آن مشکلات را کمتر کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: در بحث مبارزه با کرونا همگان از جمله مدافعان سلامت و نیروهایی که در خط مقدم هستند حضور پیدا کردند که از همگی آنان تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه در سطح کشور ۵۴ هزار پایگاه بسیج در اختیار دارد گفت: از اولین روزهای ورود این ویروس منحوس به کشور سپاه و بسیج هم در کنار مدافعان سلامت اقداماتی انجام داده اند.

فرجی ادامه داد: بسیجیان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان اقداماتی همچون ضدعفونی، غربالگری، ایست و بازرسی و خدمات ارزشمند دیگری انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه دراستان همدان هماهنگی خوبی درجهت مبارزه با کرونا وجود دارد گفت: طرح ها و اقدامات خوبی در جلسات داشتیم و هماهنگی های خوبی درسطح شهرستان داریم.

فرجی با بیان اینکه سپاه انصارالحسین (ع) مصمم در تحقق منویات رهبر انقلاب در رزمایش کمک مومنانه است گفت: در کل کشور سپاه این مسئولیت را پذیرفته که به عنوان قائم مقام استاندارد ها ورود پیدا کند تا بتوانیم رزمایش سراسری «کمک مومنانه» با «خدمت مومنانه» را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: این رزمایش سراسری که از امروز شروع شده به منظور حمایت از نیازمندان و کسانی است که در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه از قبل عید بسته های غذایی به ارزش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بین مردم توزیع کردیم گفت: سپاه انصارالحسین (ع) در راستای حمایت از خانواده های آسب دیده از کرونا در تعامل با دستگاههای اجرایی و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع و دقیق، اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح سه مرحله را دنبال می کنیم گفت: مرحله اول جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، مرحله دوم شناسایی افراد نیازمند و مرحله آخر که بسیار مهم است توزیع عادلانه کمک ها هست تا با هماهنگی که با مجموعه مدیریت استان داشتیم یک خدمت مومنانه صورت گیرد.

فرجی تاکید کرد: وظیفه داریم امانتدار رساندن کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به نیازمندان باشیم و کمکهای مردمی را از منابع خود تقویت و برای رساندن به قشر هدف سازماندهی می کند.

وی با بیان اینکه مرحله اول رزمایش امروز کلید خورد گفت: ما می خواهیم تا نیمه ماه رمضان که تولد امام حسن مجتبی ع است این کمک ها به خانه ها رسیده باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)در پایان گفت: شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ و شماره‌کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ بانک سپه از سوی سازمان بسیج مستضعفین به این موضوع اختصاص یافته است، که اگر مردم به این شماره حساب ها پول واریز کنند کد استان همدان معلوم هست و مبالغ به استان برمی گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59669
  • دیدگاه‌ها برای سپاه انصارالحسین (ع) مصمم در تحقق منویات رهبر انقلاب در رزمایش «کمک مومنانه» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.