• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

سوار کردن ۴ مسافر در تاکسی غیرقانونی است/ تاکسی‌ها مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر

  • کد خبر : 146055
  • 08 اسفند 1400 - 8:55
سوار کردن ۴ مسافر در تاکسی غیرقانونی است/ تاکسی‌ها مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر

رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده همچنان به قوت خود باقی است و در حال حاضر تغییری در مصوبات ستاد کرونا نشده و رانندگان تاکسی موظفند که حداکثر سه مسافر سوار کنند. به گزارش عصرهمدان؛ پروتکل های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی ها همان پروتکل اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و […]

رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده همچنان به قوت خود باقی است و در حال حاضر تغییری در مصوبات ستاد کرونا نشده و رانندگان تاکسی موظفند که حداکثر سه مسافر سوار کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ پروتکل های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی ها همان پروتکل اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و از سوی این وزارت خانه نیز از بخش حمل نقل عمومی و تاکسی ها به عنوان یکی از بخش هایی که این پروتکل را به خوبی رعایت کرده اند، نام برده شده است اما اینکه اگر راننده تاکسی این پروتکل بهداشتی را از جمله سوارکردن حداکثر ۳مسافر را رعایت نمی کند، تخلف است.

با نزدیکی به سال نو عید نوروز و استفاده شهروندان همدانی از تاکسی های سطح شهر، هر روز شاهد اختلاف بین رانندگان تاکسی و شهروندان هستیم که مسافران اصرار به سوار شدن سه مسافر دارند، اما از سویی تاکسی داران چهار مسافر می زنند چرا که هنوز مصوبه ای به آنها ابلاغ نشده است.

فرماندار همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به سرعت سرایت اومیکرون تاکسی ها موظف هستند سه نفر سوار کنند تا سلامت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر رانندگان مجاز هستند حداکثر ۳ مسافر سوار کنند و تا اطلاع ثانوی اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها اجباری است.

مهدی حیدری رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر به خبرنگار ما گفت: با توجه به شدت کرونا و قرمز شدن برخی شهرها و استانها تاکسی داران طبق مصوبه قبل موظف هستند سه مسافر سوار کنند.

حضرتی مسئول تاکسی داران همدان گفت: رانندگان موظف به سوار شدن سه مسافر دارند و خط هایی که قانون را رعایت نکنند به آنها تذکر داده می شود.

وی افزود: شهروندان برای معرفی تاکسی داران متخلف می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146055
  • دیدگاه‌ها برای سوار کردن ۴ مسافر در تاکسی غیرقانونی است/ تاکسی‌ها مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.