• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است

  • کد خبر : 188899
  • 12 تیر 1402 - 8:44
سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است
فرماندار همدان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری و چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است.

به گزارش عصر همدان؛ مسلم مخفی با اشاره به ضرورت تلاش مجریان در جهت تحقق انتخابات سالم و باشکوه افزود : ضمن توجه ویژه به مقوله اطلاع رسانی نباید فضای رسانه ای را از دست بدهیم و در برابر اقدامات دشمن برای سیاه نمایی، اجازه ندهیم بر اذهان مردم اثر گذار باشند.

وی خواستار تقویت گفتمان دولت مردمی و امید آفرینی در جامعه شد و تصریح کرد : دولت صادق الوعد است. عملکرد دولت آنطور که باید دیده نمی شود و علیرغم اجرای طرح ها و اقدامات قابل توجه وقتی رسانه ها را مرور می کنید بیشتر به فضای مطالبه گری و نقد توجه می شود و در بیان عملکردها و دستاوردها و ایجاد امید در جامعه نیاز به کار بیشتری داریم.

فرماندار همدان نظارت و قانون گذاری را از جمله مقوله های مهم در امر انتخابات دانست و افزود : ملاک ما در انتخابات قانون و رای مردم امانت است و لذا فرایند اجرایی انتخابات و عملکرد مجریان باید صرفا بر مبنای قانون و فارغ از هرگونه گرایش و جانبداری باشد.

مخفی اضافه کرد : بهره گیری از ظرفیت هفته دولت و دهه مبارک فجر جهت تکمیل و بهره برادری طرح ها و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی در مردم باید در همه دستگاههای اجرایی مد نظر قرار گیرد.

در این نشست مسئولان کمیته های تخصصی ستاد انتخابات به بیان نقطه نقطه نظرات خود در زمینه امور اجرایی کمیته های پرداختند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188899
  • دیدگاه‌ها برای سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.