• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

سلاح الله اکبر رمز پیروزی رزمندگان در مقابل ابرقدرت ها بود

  • کد خبر : 129747
  • 01 مهر 1400 - 10:23
سلاح الله اکبر رمز پیروزی رزمندگان در مقابل ابرقدرت ها بود

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: سلاح الله اکبر رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل ابرقدرت ها و استکبار جهانی بود. به گزارش عصر همدان صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان کبودراهنگ با نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. حجت […]

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: سلاح الله اکبر رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل ابرقدرت ها و استکبار جهانی بود.

به گزارش عصر همدان صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان کبودراهنگ با نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: در جنگ هشت ساله تحمیلی یک طرف ابرقدرت های توخالی غرب و شرق بود و طرف دیگر سلاح الله اکبر بود که رزمندگان ما با این سلاح حماسه دوران دفاع مقدس را خلق کردند.

وی شکست های پی در پی حربه های دشمنان را در گرو خون پاک شهدا دانست و افزود : امروز شکست های مفتضحانه دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران هستیم.

باقری معنویت را کلید پیروزی رزمندگان عنوان کرد و گفت :رزمندگان ما سرشار از معنویت الهی بودند و همین عامل باعث پیروزی دلاورمردان ما در عرصه جنگ تحمیلی شد.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در انتها خاطر نشان کرد :نسل جدید و جوان ما باید از این رشادت ها الگو گرفته و در برابر تهاجم نرم و سخت دشمن بایستند.

انتهای پیام/وحید رستمی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129747
  • دیدگاه‌ها برای سلاح الله اکبر رمز پیروزی رزمندگان در مقابل ابرقدرت ها بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.