• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

سریال دنباله دار افتتاح هتل های بدون پارکینگ در همدان

  • کد خبر : 147254
  • 21 اسفند 1400 - 18:06
سریال دنباله دار افتتاح هتل های بدون پارکینگ در همدان

طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون اساسی، احداث ساختمانی با عنوان هتل هگمتانه در همدان که در دهه فجر با حضور مسئولین افتتاح شد مخالف با قوانین بوده؛ طی چندروز گذشته شهرداری منطقه نیز نامه اخطاری برای تعیین وضعیت به آن هتل ارسال کرده است. به گزارش عصر همدان؛ در بیستم بهمن ماه و هفته […]

طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون اساسی، احداث ساختمانی با عنوان هتل هگمتانه در همدان که در دهه فجر با حضور مسئولین افتتاح شد مخالف با قوانین بوده؛ طی چندروز گذشته شهرداری منطقه نیز نامه اخطاری برای تعیین وضعیت به آن هتل ارسال کرده است.

به گزارش عصر همدان؛ در بیستم بهمن ماه و هفته پیروزی انقلاب اسلامی استاندارد همدان به همراه فرماندار و تنی چند از چهره های استانی به افتتاح و بهره برادری چندین پروژه پرداختند.

 

یکی از پروژه های افتتاح شده در آن روز هتل آپارتمان هگمتانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان و در بلوار ایثار منطقه جولان همدان بود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در آیین افتتاحیه هتل آپارتمان هگمتانه عنوان کرد: در سطح استان تعداد پروژه‌هایی در دست اقدام است که با بهره برادری از آنها حدود هزار و ۴۶۰ تخت به ظرفیت استان اضافه خواهد شد.

 

مالمیر گفت: ظرفیت استان چهار هزار و ۲۰۰ تخت می باشد که پس از بهره برادری از طرح‌های در دست اقدام به پنج هزار و ۷۰۰ تخت افزایش می‌یابد و با توجه به اینکه بخشی از گردشگران همدان از قشر متوسط هستند پروژه‌های به این شکل می‌تواند به جذب بیشتر گردشگران کمک نماید.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان افزود: هتل آپارتمان هگمتانه دارای ۱۸ سوییت و ۷۴ تخت است و برای ۱۵ نفر نیز اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 

به گزارش عصر همدان؛ حال باید از مدیران ارشد استان پرسید افتتاح این هتل سه طبقه که آن هم هتل آپارتمان است و حتی پارکینگ برای پارک خودرو ندارد آن هم در بلوار ایثار منطقه جولان با حجم ترافیکی بالا و عرض کم خیابان چگونه بوده است.

 

طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری که در ۲۷ بهمن سال ۱۳۴۵ خورشیدی اصلاح شد، جلوگیری از ایجاد و تأسیس تمامی اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان شهر می‏شوند، در وظایف شهرداری‌ها گنجانده شده و شهرداری‌ها را مکلف کرده تا از تاسیس کارگاه‌ها، گاراژهای عمومی، تعمیرگاه‌ها، مراکز دامداری و به طورکلی تمامی مشاغلی که به نحوی برای ساکنان شهر ایجاد مزاحمت می‌کنند، جلوگیری کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147254
  • دیدگاه‌ها برای سریال دنباله دار افتتاح هتل های بدون پارکینگ در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.