• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
7

سرهنگ کریمی فرمانده جدید سپاه تویسرکان شد

  • کد خبر : 123461
  • 11 مرداد 1400 - 21:51
سرهنگ کریمی فرمانده جدید سپاه تویسرکان شد

ظهر امروز طی مراسمی با تقدیر از خدمات سه ساله مرتضی سیاهوشی سرهنگ، کامران کریمی به عنوان فرمانده و حجت الاسلام علی دانیالی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان معارفه شدند. به گزارش عصرهمدان به نقل از فارس؛ ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان، از […]

ظهر امروز طی مراسمی با تقدیر از خدمات سه ساله مرتضی سیاهوشی سرهنگ، کامران کریمی به عنوان فرمانده و حجت الاسلام علی دانیالی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان معارفه شدند.

به گزارش عصرهمدان به نقل از فارس؛ ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان، از خدمات پنج ساله حجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی‌امجد مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، حجت الاسلام علی دانیالی به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان منصوب شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) سپاه همدان در این آیین با سلام به ۷۵۰ شهید تویسرکان، از شهید مهدی ملکی فرمانده سپاه گردان قاسم بن‌الحسن تویسرکان در عملیات مرصاد یاد کرد و اظهار کرد: با پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران، دشمن تصور کرد نظام جمهوری اسلامی در موضع ضعف قرار گرفته و توان مقابله ندارد لذا با حمایت منافقین با تغییر تاکتیک جنگ هشت ساله و انتخاب تاکتیک نقطه‌ای از غرب کشور حمله کرد.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به شهادت شهیدملکی و ۳۶ نفر از همرزمانش در عملیات مرصاد گفت: رزمندگان تویسرکان در قالب گردان قاسم‌بن الحسن(ع) نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در پیروزی عملیات مرصاد و شکست مفتضحانه دشمن داشتند.

وی به حرکت بزرگ و تاریخی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن برای تحقق سه راهبرد انتخاب نامزد متمایل به غرب، مشارکت حداقلی و ناامن کردن وضعیت در انتخابات ۱۴۰۰ ایران توان بسیار بالایی صرف کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به دستگیری ۲۷۰ نفر از عوامل دشمن که هدف ناامن‌سازی انتخابات را دنبال می‌کردند ادامه داد: راهبرد آمریکا برای بهره‌وری از انتخابات ریاست جمهوری به نفع خود، با مشارکت پررنگ مردم با وجود شرایط سخت کرونا و اقتصاد در پای صندوق‌های رای و انتخاب یک نیروی انقلابی، شکست خورد.

وی با تاکید بر اینکه نقش مردم تویسرکان در انتخابات ۱۴۰۰ بسیار پررنگ و شفاف بود گفت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب با هدفگذاری خوب حرکت بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی آغاز کند قطعا همه ما باید برای تحقق این امر دولت سیزدهم را کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعریف یک سند راهبردی ۱۰ ساله برای اعتلای بسیج پرداخت و به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «بسیج پاره تن مردم است هرگز نباید مسائل مردم را فراموش کرد» اشاره کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر نقش‌آفرینی بسیج مردمی گروه‌های مقاومت در منطقه تاکید کرد: امروز به واسطه شکل‌گیری بسیج مردمی، فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه غرب آسیا را همه به وضوح شاهد هستیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با اشاره به اینکه پیامبر(ص) از هر فرصتی برای معرفی امامت و ولایت استفاده می‌کردند اظهار کرد: بالاترین اوج ولایت در غدیر بود و رمز پیروزی امروز ملت ایران هم تبعیت از ولایت است.

حجت‌الاسلام علی علیئی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر از هر زمانی است به شکلی که آمریکا از منطقه فرار می‌کند در حالی که رویای تشکیل قدرت بزرگ خاورمیانه را داشت بیان کرد: سپاه در بعد مکتبی و سالم بودن حرف اول را می‌زند، برهمین اساس آمریکا از سپاه می‌ترسد.

وی تشکیل صفوفی مانند مرغ و امثال آن را نشان از بی‌تدبیری‌ها و عدم اراده‌ برخی مسئولان برای حل مشکلات دانست و خواستار رفع این مشکل شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: درمان گناه، توبه است خداوند ما برای رای بندگی خلق کرده است بنابراین همه باید طلب بخشش کنیم تا خداوند نعمات خود مانند رحمت باران الهی را به ما ارزانی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123461
  • دیدگاه‌ها برای سرهنگ کریمی فرمانده جدید سپاه تویسرکان شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.