• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

هشتک “ستارگان تویسرکانی مرصاد” ترند برتر توییتر شد

  • کد خبر : 11803
  • 05 مرداد 1398 - 14:04
هشتک “ستارگان تویسرکانی مرصاد”  ترند برتر توییتر شد

همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، کاربران اجتماعی توییتر هشتک (ستارگان تویسرکانی مرصاد) را به راه انداختند و در پیام های خود با یادآوری خاطرات شهدای مرصاد، نقش پررنگ آنان در دفاع از کشور را یادآور شده و این هشتک را ترند کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، همزمان با سالروز عملیات […]

همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، کاربران اجتماعی توییتر هشتک (ستارگان تویسرکانی مرصاد) را به راه انداختند و در پیام های خود با یادآوری خاطرات شهدای مرصاد، نقش پررنگ آنان در دفاع از کشور را یادآور شده و این هشتک را ترند کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، کاربران اجتماعی توییتر هشتک (ستارگان تویسرکانی مرصاد) را به راه انداختند و این هشتک سومین ترند برتر توییتر شد.

تویسرکان در عملیات مرصاد، ۳۸ شهید را به کشور تقدیم کرد و کاربران توییتر در پیام های خود با یادآوری خاطرات شهدای مرصاد، نقش پررنگ آنان در دفاع از کشور را یادآور شدند.

عملیات مرصاد، از جمله عملیات هایی بود که در مبارزه با منافقین و مخالفان چمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و هرچند شهدای زیادی در این عملیات به جمهوری اسلامی تقدیم شد اما در پایان پیروز نهایی عملیات رزمندگان وطن بودند.

 

 

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11803
  • دیدگاه‌ها برای هشتک “ستارگان تویسرکانی مرصاد” ترند برتر توییتر شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.