• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
3

سالن های تئاتر یکدست نیستند و مخاطبین از هر سنی حضور دارند/حمایت قابل قبول اداره ارشاد همدان

  • کد خبر : 156571
  • 04 تیر 1401 - 17:19
سالن های تئاتر یکدست نیستند و مخاطبین از هر سنی حضور دارند/حمایت قابل قبول اداره ارشاد همدان

وحیدرضا قناعتیان با اشاره به اینکه سالن های تئاتر باید یکدست باشند گفت: از هر سنی نباید مخاطب در سالن حضور داشته باشد، چرا که در این صورت یک کار خوب ممکن است تاثیر آنچنانی نداشته باشد. وحیدرضا قناعتیان، کارشناس فیلم و تئاتر آموزش و پرورش با انتقاد از برخی مشکلات در بیست و هفتمین […]

وحیدرضا قناعتیان با اشاره به اینکه سالن های تئاتر باید یکدست باشند گفت: از هر سنی نباید مخاطب در سالن حضور داشته باشد، چرا که در این صورت یک کار خوب ممکن است تاثیر آنچنانی نداشته باشد.

وحیدرضا قناعتیان، کارشناس فیلم و تئاتر آموزش و پرورش با انتقاد از برخی مشکلات در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: سالن های تئاتر یکدست نیستند و مخاطبین از هر سنی حضور دارند.

قناعتیان افزود: در چند سالی که تئاتر در همدان برگزار شد سعی کردیم با دبیران جشنواره رایزنی کنیم و بخشی را به اثرات فاخر دانش آموزان اختصاص دهیم.

وی افزود: البته کارهای دانش آموزی از قبل وجود داشت اما برگزیدگان راه پیدا نمی کردند که خوشبختانه امسال راه پیدا کرده و هم اکنون از ۳۲ استان کشور در این جشنواره دعوت شده اند و تئاتر دانش آموزی را راهبری و هدایت می کنند.

قناعتیان تاکید کرد: بعد از دو سال وقفه به علت کرونا خوشبختانه امسال هنرمندان روی صحنه رفتند که جای خوشحالی دارد.

نقد کارگردان از ۲۷ امین جشنواره کودک و نوجوان در همدان به یکدست نبود سالن ها بود و گفت: سالن های تئاتر یکدست نیستند و مخاطبین از هر سنی حضور دارند.

کارگردان با تاکید بر اینکه سالن های تئاتر باید یکدست باشد گفت: از هر سنی نباید مخاطب در سالن حضور داشته باشد، چرا که در این صورت یک کارتاثیرگذار شاید برای مخاطب کسل کننده باشد.

وی افزود: اداره ارشاد همدان و کارشناسان این جشنواره را به خوبی حمایت می کنند و جای تشکر دارد، هر چند تداوم کار در یک شهر تعامل نهادها و سازمانها را نشان می دهد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156571
  • دیدگاه‌ها برای سالن های تئاتر یکدست نیستند و مخاطبین از هر سنی حضور دارند/حمایت قابل قبول اداره ارشاد همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.