• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا:

زیرساخت‌های فکری و اعتقادی در همدان وجود دارد

  • کد خبر : 205803
  • 07 آذر 1402 - 12:32
زیرساخت‌های فکری و اعتقادی در همدان وجود دارد
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: موضوع هدف شدن استان همدان درخصوص اربعین در جلسات کشوری مطرح شده است، چرا که زیرساخت این استان مورد قبول است و حتی زیرساخت‌های فکری و اعتقادی در این استان وجود دارد.

به گزارش عصر همدان پیش از ظهر امروز همایش بصیرتی خادمین و امنیت‌سازان اربعین حسینی (ع) و منتظران ظهور در همدان برگزار شد.

در این مراسم فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه مردم همدان نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گفت: مجاهدت و ایثارگری مردم این استان از دوران انقلاب تا زمان هشت‌سال دفاع مقدس را فراموش نکرده‌ایم.

سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی با اشاره به اینکه مجاهدت‌ها و حضور پررنگ مردم همدان در عرصه‌های جبهه و پشتیبانی از جنگ تحمیلی فراموش نمی‌شود، افزود: در دوران دفاع مقدس رژیم بعثی بیش از ۳۰۰ دفعه استان همدان را بمباران کرد و متوجه شده بود کجارا بمباران کند چراکه مردم همدان مردمی ولایتی، متعهد و معتقد و انقلابی‌اند.

وی با تاکید بر نقش پررنگ همدانی‌ها در جنگ حق علیه باطل تصریح کرد: همدان با تقدیم ۸ هزار شهید و ۱۶ هزار جانباز به وطن مجاهدت کرده است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه موضوع هدف شدن استان همدان در ایام اربعین در جلسات کشوری مطرح شده است، گفت: زیرساخت این استان مورد قبول است و حتی زیرساخت‌های فکری و اعتقادی در این استان وجود دارد.

شرفی عنوان کرد: امسال طرف عراقی همکاری خوبی در مرز داشت اما در سال‌های قبل مجبور بودیم به دلیل نبود زیرساخت ایستگاه کنترل بگذاریم تا زائران به میزان کشش پایانه مرزی وارد شوند و ارزش حیاتی استان آن موقع مشخص می‌شد چون جمع کثیری از زائران در اینجا اسکان داشتند.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205803
  • دیدگاه‌ها برای زیرساخت‌های فکری و اعتقادی در همدان وجود دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.