• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به مساحت ۷۲۰ متر مربع در شهر لالجین

  • کد خبر : 163553
  • 06 شهریور 1401 - 10:47
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به مساحت ۷۲۰ متر مربع در شهر لالجین

در چهارمین روز از هفته دولت آیین کلنگ زنی ساخت راه روستایی رایکان سفلی _ مهدی آباد با اعتباری بالغ بر ۵.۲میلیارد تومان افتتاح شد. به گزارش عصرهمدان؛ همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر مراسم افتتاحیه اجرای طرح های اجرایی روستاهای لالجین با حضور فرماندار شهرستان بهار، امام […]

در چهارمین روز از هفته دولت آیین کلنگ زنی ساخت راه روستایی رایکان سفلی _ مهدی آباد با اعتباری بالغ بر ۵.۲میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش عصرهمدان؛ همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر مراسم افتتاحیه اجرای طرح های اجرایی روستاهای لالجین با حضور فرماندار شهرستان بهار، امام جمعه موقت، بخشدار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، مدیر دفتر نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مسئولین و تیم مدرسه فوتبال نوجوانان صنایع دستی، اولین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر لالجین افتتاح و مورد بهره برادری رسید.

در این مراسم شهردار لالجین گفت: این پروژه به مساحت ۷۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال احداث شده که از این پس مورد استفاده جوانان و ورزشکاران عزیز این شهر قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام زراعتی امام جمعه موقت لالجین نیز با تقدیر از شهرداری و شورای شهر برای ایجاد فضای ورزشی برای جوانان گفت: ورزش به ویژه فوتبال در کشور ما با کشورهای غربی فرق دارد چرا که در ایران اسلامی همراه با اخلاق، معنویت و جوانمردی است.

همچنین در ادامه جاده روستایی رایکان سفلی_مهدی‌آباد به طول سه و نیم کیلومتر جهت ایجاد راه خروجی مهاجران به سمت همدان، قزوین  با اعتباری بالغ بر  ۵۲میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال انجام خواهد شد با توجه به اقدامات فرمانداری ماده ۲۳پروژه به نتیجه رسیده و با تلاش همه ارگان های ذیربط طی یکسال آینده این پروژه به نتیجه خواهد رسید.

همچنین آسفالت ریزی روستای دینار آباد با طول مسیر ۵۰۰ متر و مساحت آسفالت ۳ هزار متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان صبح امروز با حضور مسئولین و اهالی به بهره برادری رسید.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=163553
  • دیدگاه‌ها برای زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به مساحت ۷۲۰ متر مربع در شهر لالجین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.