• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

زائر سرای علمدار چهارده معصوم مریانج میزبان زوار اربعین

  • کد خبر : 164540
  • 15 شهریور 1401 - 14:10
زائر سرای علمدار چهارده معصوم مریانج میزبان زوار اربعین

مسئول موکب علمدار چهارده معصوم در شهرستان مریانج گفت: این موکب در خیابان امام خمینی مریانج پذیرای زوار است و خدمات سه وعده غذایی، خیاطی، شستشو، فعالیت های فرهنگی را انجام می دهد. حمید حاج بابایی، مسئول موکب علمدار چهارده معصوم مریانج در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: هر ساله در آستانه اربعین حسینی موکب […]

مسئول موکب علمدار چهارده معصوم در شهرستان مریانج گفت: این موکب در خیابان امام خمینی مریانج پذیرای زوار است و خدمات سه وعده غذایی، خیاطی، شستشو، فعالیت های فرهنگی را انجام می دهد.

حمید حاج بابایی، مسئول موکب علمدار چهارده معصوم مریانج در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: هر ساله در آستانه اربعین حسینی موکب مریانجی ها برپاست، امسال نیز مثل هر سال میزبان زوار هستیم.

وی افزود: موکب علمدار چهارده معصوم در شهرستان مریانج خیابان امام خمینی پذیرای زوار است و خدمات سه وعده غذایی، خیاطی، شستشو، فعالیت های فرهنگی را انجام می دهد.

حاج بابایی زیر ساخت های موکب را مناسب دانست و گفت: خدمت به زوار اربعین سعادت است و موکب مریانج به همت مردم سالیان سال است خدمت رسانی می کند و تا به حال از مسئولی کمک نخواسته است.

وی تاکید کرد: سعی کردیم تمام خدمات را در موکب ارائه دهیم که زوار احساس راحتی کنند و تمام نیازهای آنها در طول سفر تامین شود.

حاج بابایی افزود: این موکب در رفت و برگشت فعال است، که به مدت دو شب است فعالیت خود را شروع کرده و میزبان زوار اباعبدالله است.

انتهای پیام/ ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164540
  • دیدگاه‌ها برای زائر سرای علمدار چهارده معصوم مریانج میزبان زوار اربعین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.