• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

رگبار باران و رعد و‌ برق از بعدازظهر امروز در همدان

  • کد خبر : 186116
  • 17 خرداد 1402 - 12:10
رگبار باران و رعد و‌ برق از بعدازظهر امروز در همدان

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم گفت: برای بعضی از نقاط به ویژه مناطق شرقی و کوهستانی استان در ساعات بعدازظهر و ابتدای شب احتمال رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آخرین […]

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم گفت: برای بعضی از نقاط به ویژه مناطق شرقی و کوهستانی استان در ساعات بعدازظهر و ابتدای شب احتمال رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آخرین مدلهای هواشناسی گفت: تا اواسط هفته آینده آسمان استان عمدتا ابری خواهد بود. وی ادامه داد: برای ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه برای بعضی از نقاط به ویژه مناطق شرقی و کوهستانی استان احتمال رگبار موقت باران پیش‌بینی می‌شود تصریح کرد: این رگبار و رعدو‌برق در ساعات بعدازظهر و اوایل شب اتفاق می‌افتاد.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: همراه با بارش‌های رگباری وزش باد شدید و موقت را خواهیم داشت. وی با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمایی تا روز جمعه تغییرات محسوسی نداریم گفت: از روز جمعه انتظار افزایش نسبی دمای هوا در استان داریم.

این کارشناس هواشناسی افزود: روز گذشته قهاوند با دمای ۳۱ درجه گرمترین شهر استان و صبح امروز بهار با دمای ۹ درجه خنک‌ترین شهر استان گزارش شد.

انتهای پیام/ سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186116
  • دیدگاه‌ها برای رگبار باران و رعد و‌ برق از بعدازظهر امروز در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.