• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2

رکورد زنی خرید تضمینی گندم در همدان/ پیش بینی می شود خریدها به ۴۵۰هزار تن برسد

  • کد خبر : 79327
  • 25 مرداد 1399 - 17:49
رکورد زنی خرید تضمینی گندم در همدان/ پیش بینی می شود خریدها به ۴۵۰هزار تن برسد

 مسعود بکایی از رکوردزنی خرید گندم در همدان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود خرید گندم در استان به ۴۵۰ هزار تن برسد. طبق گزارش دریافتی خبرنگار  عصر همدان ،مسعود بکایی مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان، از خرید ۴۱۵ هزار و ۲۵ تن گندم تضمینی تا ۲۲ مردادماه در همدان خبر […]

 مسعود بکایی از رکوردزنی خرید گندم در همدان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود خرید گندم در استان به ۴۵۰ هزار تن برسد.

طبق گزارش دریافتی خبرنگار  عصر همدان ،مسعود بکایی مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان، از خرید ۴۱۵ هزار و ۲۵ تن گندم تضمینی تا ۲۲ مردادماه در همدان خبر داده، اظهار کرد: ارزش این میزان گندم خریداری شده یک‌هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: با خرید تضمینی گندم به مقدار ۴۱۵ هزار تن تا ۲۲ مرداد ماه، رکورد خرید کل سال گذشته که ۴۱۰ هزار بود شکسته شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که با بیش از ۱۰ درصد رشد خرید نسبت به سال گذشته، به میزان خرید گندم به ۴۵۰ هزار تن برسیم.

وی با بیان اینکه ۸۳۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است گفت: ۲۱۰ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان نیز باید پرداخت شود.

بکایی از پرداخت ۷۹.۸۹ درصدی مطالبات گندمکاران خبر داد و افزود: از گندم خریداری شده در استان، ۱۵ هزار و ۹۵۸ تن توسط مراکز دولتی انجام شده است.

وی ادامه داد: ۲۴ هزار و ۲۴۵ تن توسط کارخانجات آرد، ۲۰۳ هزار و ۹۹ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی و ۱۷۱ هزار و ۷۲۳ تن توسط مباشر(تعاونی‌های روستایی) خریداری شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان با تاکید به خرید ۴۱۵ هزار و ۲۵ تن گندم تضمینی در سطح استان تصریح کرد: ۱۴ هزار و ۸۸۸ تن نیز از سوی کارخانجات خرید توافقی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۱۰ هزار و ۴۷۶ تن گندم خریداری شد که مقدار خرید گندم تا ۲۲ مرداد ۳۶۸ هزار و ۹۰۷ تن بود افزود: این میزان نسبت به امسال ۴۶ هزار و ۱۱۸ تن اختلاف دارد و شاهد رشد ۱۳ درصدی هستیم.

وی به خرید یک‌هزار و ۹۳۷ تن کلزا در سطح استان اشاره کرد و گفت: ارزش این میزان کلزا ۹۰ هزار و ۲۷۹ میلیون ریال است.

بکایی بیان کرد: کل مطالبات کلزاکاران پرداخت شده و بدهی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79327
  • دیدگاه‌ها برای رکورد زنی خرید تضمینی گندم در همدان/ پیش بینی می شود خریدها به ۴۵۰هزار تن برسد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.