• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
0
فرمانده سپاه شهرستان نهاوند خبر داد:

رونمایی از سرود «کشور عاشقان» در ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 210831
  • 21 بهمن 1402 - 0:02
رونمایی از سرود «کشور عاشقان» در ۲۲ بهمن
فرمانده سپاه شهرستان نهاوند گفت: سرود «کشور عاشقان» کاری از پایگاه مقاومت بسیج شهدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن رونمایی می‌شود.

علی مختاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: در روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌ها و اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: در کنار افتتاح طرح‌های عمرانی برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی اجراشده و ادامه دارد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: برای روز راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌شده که روز یک‌شنبه اجرا می‌شود.

وی به اجرای گروه‌های سرود در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: گروه‌های سرود در شهرستان با نظارت کارگروه سرود در معاونت فرهنگی در حال فعالیت هستند و کارهای فاخری نیز انجام داده‌اند.

مختاری گفت: در همین راستا سرود «کشور عاشقان» در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم نهاوند رونمایی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: این سرود با تعداد ۹ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا مسجد محمدیه نهاوند با عنوان گروه سرود شهدا در نهاوند و تهران ضبط‌شده است.

فرمانده سپاه نهاوند اطهار داشت: سرود «کشور عاشقان» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند تنظیم‌شده و کاری زیبا و شنیدنی است.

وی در پایان گفت: از همه همشهریان برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت می‌کنیم تا بار دیگر با حضور خود حماسه‌ای زیبا خلق کنند و دشمنان را ناامید کنند.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه از مقابل مسجد جوانان شهرستان نهاوند به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای فیروزان، گیان و برزول و چند روستای بزرگ شهرستان نیز راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با حضور مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210831
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از سرود «کشور عاشقان» در ۲۲ بهمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.