• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
0

رونق بخشیدن به کسب و کار منبت کاران/منبت گلریز تویسرکان به مسافران تابستانی عرضه می شود

  • کد خبر : 154737
  • 17 خرداد 1401 - 9:12
رونق بخشیدن به کسب و کار منبت کاران/منبت گلریز تویسرکان به مسافران تابستانی عرضه می شود

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های مبل و منبت زمینه ساز افزایش کسب درآمد و رونق بخشیدن به اقتصاد منبت کاران می شود، گفت: این نمایشگاه های اختصاصی در معرفی هنر دست هنرمدان شهرستان به ویژه منبت گلریز به مردم سایر نقاط کشور نیز اثرگذار است. به گزارش عصرهمدان؛ «حسین افشاری» در گفتگو […]

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های مبل و منبت زمینه ساز افزایش کسب درآمد و رونق بخشیدن به اقتصاد منبت کاران می شود، گفت: این نمایشگاه های اختصاصی در معرفی هنر دست هنرمدان شهرستان به ویژه منبت گلریز به مردم سایر نقاط کشور نیز اثرگذار است.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسین افشاری» در گفتگو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه و فروش مبل و لوستر در در محل دانشگاه آزاد تویسرکان، گفت: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه معرفی هرچه بیشتر مبل و منبت شهرستان به ویژه منبت گلریز به مردم ایران زمین است، منبت گلریزی که توسط هیچ دستگاهی تولید نمی شود و تنها با هنر دست هنرمندان ایجاد می شود.

وی افزایش درآمد و رونق بخشیدن به کسب و کار همشهریان عزیزی که در این زمینه فعالیت می کنند را از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه برشمرد و اظهار کرد: این همان تحقق شعار و وعده ای است که داده بودیم، یعنی اولویت ما؛ توسعه اقتصادی و افزایش درآمد مردم در حوزه های مختلفی است که شهرستان در آن استعدادش را دارد.

فرماندار تویسرکان افزود: این گونه نمایشگاه ها در شناساندن منبت بی نظیر و منحصر به فرد منبت کاران خوش ذوق تویسرکانی به مردم سایر نقاط کشور اثرگذار است و رسانه ها و خود مردم در تکمیل این معرفی نقش بسزایی دارند.

افشاری تصریح کرد: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا، از آنجا که تویسرکان منطقه ای خوش آب و هوا برای میزبانی مسافران و گردشگران تابستانی است، برپایی این گونه نمایشگاه نیز در رونق بخشیدن به اقتصاد شهرستان اثرگذار است.

وی در ادامه با اعلام اینکه بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ کارگاه مبل و منبت در شهرستان داریم، عنوان کرد: از این رو شاهد فعالیت و اشتغال بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر در زمینه مبل و منبت در بهشت غرب هستیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154737
  • دیدگاه‌ها برای رونق بخشیدن به کسب و کار منبت کاران/منبت گلریز تویسرکان به مسافران تابستانی عرضه می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.