• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
0

رهبری و مردم دو رمز پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران است/ حضور بی‌نظیر مردم، پیام آور اقتدار و عزت

  • کد خبر : 177918
  • 22 بهمن 1401 - 16:28
رهبری و مردم دو رمز پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران است/ حضور بی‌نظیر مردم، پیام آور اقتدار و عزت

فرماندار ویژه ملایر در سخنرانی راهپیمایی باشکوه مردم ملایر با بیان اینکه ۲۲ بهمن عید فطرت و عید نوروز است چرا که ملت ایران در جشن و سرور غرق است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها این جمعیت را بی‌نظیر را ببینند و به آن‌ها می‌گویم که چهل‌وچهار سال تلاش کردید مقاومت ما را بشکنید اما خود شکستید. […]

فرماندار ویژه ملایر در سخنرانی راهپیمایی باشکوه مردم ملایر با بیان اینکه ۲۲ بهمن عید فطرت و عید نوروز است چرا که ملت ایران در جشن و سرور غرق است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها این جمعیت را بی‌نظیر را ببینند و به آن‌ها می‌گویم که چهل‌وچهار سال تلاش کردید مقاومت ما را بشکنید اما خود شکستید.

به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر در سخنرانی ویژه راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن مردم ملایر با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در جشن بزرگ انقلاب اظهار کرد: امروز همه مردم جمع شده‌اند که روز بزرگ شادی ملت ایران را جشن بگیرند.

وی با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن بزرگترین عید ایران است، تاکید کرد: امروز روز بزرگ جشن ایران است چرا که از پس عصر یخبندان دوران پهلوی ملت ایران بهار را دید و تجدید حیات کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۲ بهمن عید فطرت و عید نوروز است چرا که ملت ایران در جشن و سرور غرق است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها این جمعیت را بی‌نظیر را ببینند و به آن‌ها می‌گویم که چهل‌وچهار سال تلاش کردید مقاومت ما را بشکنید اما خود شکستید.

وی گفت: ملت ایران چهل‌وچهار سال با هم ایستادگی کردند و امروز درکنار یکدیگر با پیروزی‌های بزرگ کشور را خواهیم ساخت.

فرماندار ویژه ملایر گفت: دشمنان یکصد روز با ناجوانمردانه‌ترین اقدامات جنگ ترکیبی گسترده‌ای علیه ایران برای ایحاد تفرقه در بین مردم به راه‎انداخت، اما این ملت نشان داد وحدت رمز پیروزی است.

اسماعیلی افزود: هر چند در بین ملت اختلاف سلیقه وجود دارد اما ذیل رهبری برگ انقلاب این اختلافات به گسل تبدیل نمی شود و مردم پای نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به مهمترین رمزهای پیروزی ملت ایران در چهل‌وچهار انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: رمز اول پیروزی ملت ایران رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) بود.

فرماندار ویژه ملایر افزود: امام خمینی(ره) چون خورشید در آسمان ایران طلوع کرد و روشنی راه و گرمای وجودش همه آزادی‌خواهان دنیا را زنده کرد و انقلاب ایران به سرعت جهانی شد و اسلام زنده گردید.

اسماعیلی بیان کرد: پس از امام خمینی(ره) نایب بر حق و خلف صالحش ایت الله خامنه‌ای به بی‌نظیرترین رهبر عالم و سیاستمدار ترین سیاستمدار عصر حاضر تبدیل شد و این ملت را در سخت‌ترین شرایط تاریخی رهبری کرد و پیروزی را برای ملت ایران رقم زد.

وی گفت: در کنار رهبری سربازان بزرگ آن همچون حاج قاسم سلیمانی راه انقلاب را ادامه دادند و امروز هزاران سلیمانی، تهرانی مقدم، تاجوک و طالبی فدایی انقلاب بوده و پای آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

اسماعیلی دومین رمز دوم پیروزی انقلاب را در این سال‌ها مردم دانست و گفت: مردم بزرگ و آزاده ایران اسلامی با مقاومت و با وحدت در راه خمینی کبیر و گوش به فرمان رهبر سختی‌ها را تحمل و زیر باز تحریم‌ها نرفتند و پیروز و سربلند از تمام سختی‌ها بیرون آمدند.

وی بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب ایران وحدت و در کنار هم ایستادن مردم است و امروز نیز بار دیگر مردم با حضور بینظیر خود در راهپیمایی پیام آور اقتدار و عزت بودند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به خدمات دولت سیزدهم تصریح کرد: این دولتبه عنوان ن خادم مردم در کنار مجلس انقلابی شبانه روز تلاش می کند که اوضاع کشور بهتر شود .

اسماعیلی به برخی خدمات دولت سیزدهم در ملایر اشاره کرد و گفت: تخصیص بودجه بی سابقه ای در سال ۱۴۰۱ برای عمران و آبادانی ملایر بالغ بر شش هزار میلیارد تومان توسعه عمرانی در شهرها و روستاهای ملایر رقم خواهد رد.

وی افزود: در حوزه مسکن بهترین الگوی نهضت ملی مسکن در ملایر اجرا می‌شود و با بزرگتر کردن شهرها و هفت هزار ملایری خانه دار می شوند.

اسماعیلی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده زیر ساخت های اقتصادی ملایر تا پایان این دولت ۲۰۰ درصد رشد داده می‌شود و قانون جوانی جمعیت به شکل کامل در ملایر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177918
  • دیدگاه‌ها برای رهبری و مردم دو رمز پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران است/ حضور بی‌نظیر مردم، پیام آور اقتدار و عزت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.